🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30528.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شناسایی مظنونان بر اساس نحوه راه‌رفتن توسط فناوری جدید پلیس چین

مقامات چینی در حال کار روی تکنولوژی عجیبی هستند که افراد را با توجه به نحوه راه رفتن آن‌ها تشخیص می‌دهد. استفاده از این تکنولوژی شناسایی افراد حتی بدون دسترسی به چهره آن‌ها را ممکن ...

مقامات چینی در حال کار روی تکنولوژی عجیبی هستند که افراد را با توجه به نحوه راه رفتن آن‌ها تشخیص می‌دهد. استفاده از این تکنولوژی شناسایی افراد حتی بدون دسترسی به چهره آن‌ها را ممکن خواهد کرد. در حال حاضر هم از فناوری مشابهی در خیابان‌های پکن و شانگهای استفاده می‌شد که نگرانی‌هایی را در مورد حریم خصوصی افراد به وجود آورده است.

این نرم‌افزار توسط یک شرکت چینی فعال در زمینه هوش مصنوعی به نام Watrix ساخته شده که با ساخت یک مدل مجازی نحوه حرکت اشخاص را تنها با استفاده از یک ویدیو تشخیص می‌دهد. نرم افزار مورد نظر حتی نیازی به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده از دوربین‌های خاصی نداشته و با استفاده از دوربین‌های نظارتی پلیس - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هم کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

برنامه شرکت Watrix حتی می‌تواند افراد را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از فاصله ۵۰ متری هم تشخیص دهد. البته این تکنولوژی هنوز به صورت Real Time کار نکرده و برای استفاده از آن پلیس باید ویدیوها را در خود برنامه آپلود کند و ۱۰ دقیقه الی یک ساعت برای انجام تمام مراحل آن منتظر بماند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

پلیس چین در حال حاضر از دوربین‌های - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تشخیص چهره برای شناسایی مردم در جمعیت استفاده می‌کند. یکی از موسسان کمپانی Watrix که این شرکت را به خاطر مشکلات حریم خصوصی ترک کرده می گوید با وجود آن که این تکنولوژی جدید هنوز به اندازه تشخیص چهره موفق عمل نمی‌کند اما ۹۴ درصد موفقیت هم به اندازه کافی برای مقامات چینی کافی خواهد بود.

البته تکنولوژی تشخیص افراد از طریق نحوه رفتن آن‌ها آن‌ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاملا جدید نیست و متخصصان قبلا به طرق دیگری از آن بهره برده اند.

بحث امنیت یکی از داغ‌ترین موضوعات مربوط به کشور چین است. چندی پیش دولت آمریکا بعضی از شرکت‌های دولتی چین را به سرقت اطلاعات از کمپانی میکرون در ایالات متحده متهم کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone