🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43271.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تغییر در طراحی باتری ها به دلیل کمبود جهانی عنصر کبالت

در پی کاهش تولید عنصر کبالت در دنیا، کمپانی های بزرگ سازنده باتری ابزارهای موبایل از جمله Samsung SDI ،LG Chem و SK Innovation قصد دارند طراحی محصولات خود را برای حذف ماده مذکور از چرخه تولید تغییر ...

در پی کاهش تولید عنصر کبالت در دنیا، کمپانی های بزرگ سازنده باتری ابزارهای موبایل از جمله Samsung SDI ،LG Chem و SK Innovation قصد دارند طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - محصولات خود را برای حذف ماده مذکور از چرخه تولید تغییر دهند.

تمام ابزارهای موبایل امروزی از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها از باتری های لیتیوم-یون استفاده می کنند و عنصر کبالت یکی از اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ترین مواد در فرمول ساخت این باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ها - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به شمار می - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رود.

درگیری های نظامی در کنگو و افزایش تولید خودروهای برقی باعث کمبود کبالت شده است

درگیری های سیاسی و نظامی اخیر در کشور کنگو به عنوان تامین کننده نیمی از کبالت دنیا، در کنار افزایش روز افزون تقاضا برای باتری های لیتیومی بزرگ جهت خودروهای برقی سبب شده تا قیمت این ماده در طی کمتر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از یک سال تا ۹۰ درصد افزایش پیدا کند. در حال حاضر یک تن کبالت بیش از ۶۱ هزار دلار قیمت دارد.

کمپانی های بزرگ قصد دارند در بازطراحی باتری های خود کاتدهای پیشین را با آلیاژی از ۸۰ درصد نیکل، ۱۰ درصد کبالت و ۱۰ درصد منگنز جایگزین نمایند. در حال حاضر کاتد مورد استفاده در این باتری ها شامل ۶۰ درصد نیکل، ۲۰ درصد کبالت و ۲۰ درصد منگنز است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این تغییر علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کاهش وابستگی به این ماده می تواند منجر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به افزایش عمر باتری های لیتیوم-یون فعلی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا حد قابل توجهی شود.

البته بازطراحی باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ها و آماده سازی نمونه های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جدید بین ۳ تا ۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سال به طور خواهد انجامید. کمپانی ها در این مدت ناچار هستند که به دنبال منابع دیگری برای تامین کبالت مورد نیاز خود خواهند بود، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - وگرنه به تدریج افزایش قیمت باتری ها اجتناب ناپذیر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بوستان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام تعمیرگاه شما آیا روستای ژاژوکه سردشت هم خدمات داره.
پاسخ: بله در روستای ژاژوکه شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone