🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43270.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فروش آیپاد نانو و آیپاد شافل اپل متوقف شد؛ آیپاد تاچ با ظرفیت بیشتر از راه رسید

اپل اخیرا تعداد آیپادهایی که به فروش می رساند را تنها به یک مدل کاهش داده است؛ یعنی آیپاد تاچ. این کمپانی امروز آیپاد نانو و آپیاد شافل را از وب سایت خود حذف کرده ...

اپل اخیرا تعداد آیپادهایی که به فروش می رساند را تنها به یک مدل کاهش داده است؛ یعنی آیپاد تاچ. این کمپانی امروز آیپاد نانو و آپیاد شافل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را از وب سایت خود حذف کرده و تغییراتی در آن به وجود آورده است. صفحه آیپاد تاچ برای نخستین بار از سال 2015، دچار به روزرسانی شده و حالا مدل 32 گیگابایتی و 128 گیگابایتی آن به ترتیب با قیمت 199 و 299 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دلار به فروش می رسند. تا پیش از این، مدل های 16 و 64 گیگابایتی با این قیمت فروخته می شدند.

آیپاد تاچ اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به نمایشگری 4 اینچی با رزولوشن 640x1136 مجهز شده است و از دیگر مشخصات سخت افزاری آن می توان به چیپست دو هسته ای A8 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اپل به همراه پردازنده کمکی M8، یک گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین فیس تایم 1.2 مگاپیکسلی و باتری 1043 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

دیوایس های آیپاد، در واقع تلاش اپل برای ورود به حوزه mp3 پلیرها بودند و نخستین دستگاه این خانواده، توانست اپل را به همان سوپر استاری تبدیل کند که امروزه در حوزه محصولات مصرف کنندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می شناسیم.

اپل پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عرضه نخستین آیپاد، خیلی زود از محصولات دیگری مانند آیپاد نانو و آیپاد شافل هم رونمایی کرد. آیپاد تاچ در سپتامبر 2007، مدت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کوتاهی پس از آن که چشم جهان به نخستین آیفون روشن شد معرفی گشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چلچله نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام یه سوال داشتم شرکت شما منطقه شهید واحدی شاهین دژ تعمیر اجاق گاز و فر نف انجام میده.
پاسخ: بله در شهید واحدی شهر شاهین دژ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone