🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43274.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

چیپست مورد استفاده در سه موبایل گلکسی نوت 8، اس 9 و A7 سامسونگ مشخص شد

هنگام رونمایی از گلکسی اس 8، سامسونگ از چیپست اگزینوس 8895 رونمایی کرد که آخرین عضو از خانواده چیپست های سری 9 اگزینوس به شمار می رفت. با این همه، این چیپست هنوز با شماره ...

هنگام رونمایی از گلکسی اس 8، سامسونگ از چیپست اگزینوس 8895 رونمایی کرد که آخرین عضو از خانواده چیپست های سری 9 اگزینوس به شمار می رفت. با این همه، این چیپست هنوز با شماره 8 شناخته می شد و هنوز مدتی باقی مانده تا اگزینوس های حقیقی سری 9xxx از راه برسند. حالا به تازگی یکی از افشاگران مطرح صنعت تکنولوژی به ارائه اطلاعاتی درباره پردازنده جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سامسونگ پرداخته که با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نام اگزینوس 9610 شناخته می شوند.

چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اگزینوس 9610 که کماکان با فرآیند 10 نانومتری ساخته می شود، ظاهراً از چهار هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قدرتمند Cortex-A73 با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 دیگر بهره می برد و پردازشگر گرافیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - Mali-G71 هم تکمیل کننده سخت افزار خواهد بود. این چیپست مدل به روزرسانی شده 8895 به حساب می آید و احتمالاً به کمک نسل دوم فرآیند 10 نانومتری تولید شود که فرکانس بالاتر را با پردازشگر گرافیکی قدرتمندتر به ارمغان می آورد. در حال حاضر گمان می رود که این چیپست در گلکسی نوت 8 مورد استفاده قرار گیرد.

پردازنده دیگری که سامسونگ توسعه اش را در دستور کار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دارد، اگزینوس 7885 است که با فرآیند 14 نانومتری ساخته شده و دو هسته A73، چهار هسته A53 و پردازشگر Mali-G71 را در خودی جای داده و از فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز بهره می برد. ظاهراً اگزینوس 7885 قرار است در مدل 2018 موبایل گلکسی A7 مورد استفاده قرار گیرد که مدتی پیش، اطلاعات آن را به همراه فرکانس کاری دقیقاً مشابهی در یک سایت بنچمارک مشاهده کردیم.
و در آخر نوبت به اگزینوس 9810 می رسد که احتمالاً راهش را به عضو بعدی خانواده گلکسی اس باز خواهد کرد. با توجه به شایعات مربوط به استفاده از فرآیند 7 نانومتری برای موبایل های گلکسی اس 9 و نوت 9، اگزینوس 9810 احتمالاً تفاوت های فراوان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با 9610 خواهد داشت و قدرتمندتر و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بهینه تر از نسل فعلی ظاهر می شود.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone