🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43275.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نتایج یک مطالعه جدید نقص های «اینترنت رایگان» فیسبوک را آشکار می کند

سرویس Free Basics یا اینترنت رایگان فیسبوک از همان ابتدای کار با مشکلات و دردسرهای فراوانی مواجه بوده است. دولت هندوستان سرویس مذکور را در ماه فوریه سال 2016 به خاطر نقض بی طرفی در ...

سرویس Free Basics یا اینترنت رایگان فیسبوک از همان ابتدای کار با مشکلات و دردسرهای فراوانی مواجه بوده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دولت هندوستان سرویس مذکور را در ماه فوریه سال 2016 به خاطر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نقض بی طرفی در اینترنت (اولویت دادن به سرویس های فیسبوک) در خاک این کشور مسدود کرد، و چند ماه بعد نوبت به مقامات مصری رسید که به خاطر نگرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های امنیتی اقدام مشابهی را انجام بدهند.

با این وجود مسدود شدن Free Basics در این دو کشور فیسبوک را از پیشبرد اهدافش باز نگذاشته است. غول شبکه های اجتماعی در حال حاضر سرویس اینترنت رایگان خود را به 63 کشور در قاره های آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین گسترش داده و می خواهد که به زودی آن را به ایالات متحده آمریکا هم بیاورد.

با این وجود وبسایت Global Voices با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گزارشی که امروز منتشر کرده، سرویس Free Basics را به خاطر کم و کاستی هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مورد انتقاد قرار داده و ادعا کرده که تصمیم آن برای صدور دسترسی به بعضی وبسایت ها و عدم دسترسی به سایت های دیگر کاملا با قانون بی طرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در اینترنت مغایرت دارد.

Free Basics دسترسی به بعضی از شبکه های اجتماعی رقیب فیسبوک را غیر ممکن کرده است

سازمان غیر انتفاعی Global Voices ساعاتی پیش نتایج تحقیق 36 صفحه ای خود را با چند انتقاد جدی و به طور خلاصه وار منتشر کرده است. اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - انتقاد این بوده که Free Basics زبان های کافی برای استفاده در کشورهای چند زبانه (مثل پاکستان یا فیلیپین) را پشتیبانی نمی کند. از میان هزاران وبسایتی که توسط این سرویس پشتیبانی می شوند بخش اعظم آن ها با همکاری کشورهای آمریکا و انگلستان به وجود آمده اند که مطمئنا خدمات آن ها پاسخگوی مشکلات و نیازهای محلی نیست.

به طور خلاصه Free Basics نه تنها کاربران را به اینترنت کامل و آزاد متصل نمی کند، بلکه دسترسی به بعضی از شبکه های اجتماعی رقیب فیسبوک را نیز غیر ممکن کرده و این کار در شرایطی انجام می شود که جمع آوری اطلاعات از کاربران همچنان ادامه دارد. بنابر گزارش Global Voices کاربران Free Basics دائما به ثبت نام در شبکه اجتماعی فیسبوک تشویق می شوند و این در حالیست که دسترسی به سرویس هایی همچون توییتر یا ایمیل برای کاربران میسر نیست.

کاربران Free Basics دائما به ثبت نام در شبکه اجتماعی فیسبوک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تشویق می شوند

از سوی دیگر استفاده کنندگان از آن همیشه زیر ذره بین شبکه های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جمع آوری اطلاعات فیسبوک قرار دارند. اما به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جز این Global Voices اطلاعات بیشتری هم در مورد Free Basics منتشر کرده که جای تأمل بسیار دارند. مطابق تحقیقی که روی 8000 نفر از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کاربران Free Basics انجام گرفته، مشخص شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که تنها 12 درصد از کاربران این سرویس تا کنون تجربه حضور در اینترنت را نداشته اند. مضاف بر این، 35 درصد از کاربران فعلی Free Basics از آن به عنوان یک سرویس کمکی برای کاهش مصرف دیتای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود استفاده می کنند.

فیسبوک در واکنش به انتقادات مطرح شده اعلام کرده که جامعه آماری تحقیق انجام شده نمی تواند نماینده جمعیت بسیار بزرگ کاربران سرویس Free Basics باشد. یکی از مقامات فیسبوک در این باره گفته که "هدف ما از ارائه Free Basics این بوده که مردم بیشتری بتوانند ارزش و اهمیت برقراری ارتباط را در یک پلتفرم باز و رایگان تجربه کنند."

وی در ادامه اذعان داشته که تحقیقات منتشر شده توسط Global Voices و همچنین گاردین دارای اشکالات و بی دقتی های فراوانی هستند و نتایج آن ها نمی توانند نماینده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - میلیون ها کاربر در بیشتر از 65 کشور دنیا باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هفدن نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** اجاق گاز و فر اسنوا SGC5-1102 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر کامله نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ یه سوال داشتم تعمیرگاه شما روستای سوره سلماس خدمات داره؟
پاسخ: بله در روستای سوره شهر سلماس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone