🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43277.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت جدید فیسبوک مسنجر تعامل با ربات های کسب و کارها را آسان تر کرده است

پس از انتشار نسخه 2.0 اپلیکیشن فیسبوک مسنجر در ماه آوریل، فیسبوک امروز نسخه 2.1 این پیام رسان را نیز منتشر کرد. یک بار دیگر بیشتر تغییرات صورت گرفته در این به روز رسانی برای ...

پس از انتشار نسخه 2.0 اپلیکیشن فیسبوک مسنجر در ماه آوریل، فیسبوک امروز نسخه 2.1 این پیام رسان را نیز منتشر کرد. یک بار دیگر بیشتر تغییرات صورت گرفته در این به روز رسانی برای کمک به کسب و کارها بوده، و فیسبوک تمرکز ویژه ای بر ارتقای نحوه تعامل کاربران با ربات های ویژه این کسب و کارها گذاشته است.

نسخه جدید مسنجر حالا از NLP (پردازش زبان طبیعی) پشتیبانی به عمل می آورد. به لطف NLP فیسبوک مسنجر می تواند اطلاعات مهم کاربران در تعامل با ربات ها از جمله تاریخ و زمان، موقعیت جغرافیایی، شماره تلفن، میزان بودجه و آدرس های ایمیل را به طور هوشمندانه در خود ذخیره کند.

حفظ این اطلاعات سبب - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می شود که کاربران بتوانند سریع تر و آسان تر از داشتن مکالمات طولانی و خسته کننده با ربات هایی که قادر به ثبت اطلاعات مهم نیستند، به انجام کارشان پرداخته و در سریع ترین زمان ممکن از سوی کسب و کارها کمک دریافت کنند.

نسخه 2.1 فیسبوک مسنجر همچنین پروتکلی تحت عنوان Handover را برای کسب و کارها به ارمغان آورده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که به آن ها اجازه می دهد که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در عوض استفاده از نیروهای انسانی، با سرعت بیشتری نسبت به گذشته و با اتکا به ربات ها به درخواست های کاربران پاسخ داده و تراکنش ها را انجام بدهند.

مضاف بر این کسب و کارها حالا می توانند دکمه های بیشتری را به عنوان راه های ارتباطی خود با کاربران به صفحات فیسبوک خود - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بیفزایند. حالا به جز گزینه Send Message، می توانید در صفحه فیسبوک کسب و کارها شاهد دکمه های دیگری همچون Shop Now، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Get Support، Get Updates، Play Now یا Get Started هم باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone