🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27816.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

در اسکار بازی‌های ویدیویی، چه عناوین موبایلی جایزه گرفته‌اند؟

در فرهنگ عامه مردم، معمولا رویدادهای رقابتی/سرگرمی که اهمیت زیادی دارند را «اسکار همان مدیوم» نام‌گذاری می‌کنند؛ گرمی را اسکار موسیقی می‌نامند، از امی (Emmy) به عنوان اسکار سریال‌های تلویزیونی یاد می‌کنند و در صنعت ...

در فرهنگ عامه مردم، معمولا رویدادهای رقابتی/سرگرمی که اهمیت زیادی دارند را «اسکار همان مدیوم» نام‌گذاری می‌کنند؛ گرمی را اسکار موسیقی می‌نامند، از امی (Emmy) به عنوان اسکار سریال‌های تلویزیونی یاد می‌کنند و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - در صنعت بازی‌های ویدیویی هم خیلی‌ها این لقب را به مراسم سالیانه The Games Awards داده‌اند.

این رویداد که کارش را از سال ۲۰۰۳ و با اسم Spike Video Game Awards آغاز کرد، بعد از کنار کشیدن شبکه اسپایک به The Games Awards تغییر نام داد و در قالبی مستقل‌تر دوباره به دنیای بازی‌ها بازگشت. البته این جمع‌وجور تر شدن مراسم تاثیر زیادی روی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - بیننده‌هایش نگذاشت و با توجه به گزارشات، رویداد سال گذشته این مراسم را بیش از ۲۶ میلیون نفر تماشا کردند.

اما بازی‌های موبایل برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ توانستند بین بهترین‌های این مراسم قرار بگیرند. در همین سال دو بازی Jetpack Joyride و Infinity Blade توانستند در دسته برترین بازی دیوایس‌های دستی نامزد بشوند. هرچند در نهایت جایزه را Super Mario 3D Land برد اما همین حضورشان بین نامزدها نشان می‌داد که موبایل گیمینگ بالاخره مسیر خودش را توانسته پیدا کند.

در سال ۲۰۱۲ هیچ بازی موبایلی نامزد نشد و از ۲۰۱۳ به بعد بود که هر ساله عناوین تلفن‌های هوشمند هم سهمی از اسکار بازی‌های ویدیویی را به دست آورند. با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - مقاله «در اسکار بازی‌های ویدیویی، چه عناوین موبایلی جایزه گرفته‌اند؟» می‌خواهیم همین سال‌ها را مرور کنیم و ببینیم کدام بازی‌ها بیشتر به مذاق داوران این جشنواره خوش آمده است.

بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۳: Plants vs. Zombies 2

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان

در سال ۲۰۱۳ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - دسته بازی‌های موبایل و کنسول‌های دستی جدا شدند و به همین خاطر عناوین تلفن‌های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - هوشمند فرصت بیشتری برای عرض اندام در Spike - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - Video Game Awards (آخرین سالی که با این اسم را داشت) را پیدا کردند. نهایت هم Plants vs. Zombies 2 توانست جایزه بهترین بازی موبایل را از آنِ خودش کند.

هرچند پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تاثیرشان روی تجربه مخاطب باعث شدند تا Plants vs. Zombies 2 به اندازه قسمت اولش دوست داشتنی نباشد ولی PopCap خیلی خوب فرمول قسمت قبلی را گسترش داد و با همان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - گرافیک رنگارنگ، داستان عجیب، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - طراحی خوب شخصیت‌ها و گیم‌پلی بزرگ‌ترش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - یکی از اعتیادآورترین تجربه‌های سبک «دفاع از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - قلعه» (Tower Defense) را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - به وجود آورد.

البته اینفینیتی بلید ۳ هم از شانس‌های دریافت جایزه بود اما چون نسبت به دو قسمت قبلی‌اش تفاوت زیادی نداشت، بنابراین جایزه به نبرد گیاهان و زامبی‌ها رسید. در Plants vs. Zombies 2 بازیکن‌ها باید با کار گذاشتن گیاهان در مسیرهای مختلف مانع رسیدن زامبی‌ها به خانه شخصیت اصلی بشوند.

بقیه نامزدها:

  • Angry Birds Star Wars
  • Infinity Blade III
  • Ridiculous Fishing
تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان

Plants vs. Zombies™ 2

سازنده: PopCap قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - و اندروید حجم: 590 مگابایت زبان:

بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۴: Hearthstone

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان

در اولین سال برگزاری The Games Awards دوباره بخش بازی‌های موبایل و کنسول‌های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - دستی ترکیب شدند و جالب اینجاست با وجود این ادغام‌سازی، باز یک بازی از تلفن‌های هوشمند توانست جایزه را ببرد. هارت استون (Hearthstone) کار بزرگی انجام داد، نه فقط برای اینکه رقبایش از کنسول‌های دستی بودند.

یکی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - عجیب‌ترین نکات Games Awards سال ۲۰۱۴، حضور نداشتن FRAMED بین نامزدهای بهترین بازی موبایل/کنسول‌های دستی بود

هارت استون اگر می‌خواست آن شب دست خالی رویداد را ترک نکند، باید یکی از مهمترین آثار تاریخ موبایل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - یعنی مانیومنت ولی را پشت سر می‌گذاشت و این اتفاق هم افتاد. بلیزارد با عنوانش نه‌تنها بازی‌های کنسول محبوب 3DS را پشت‌سر گذاشت بلکه داوران را مجاب کرد تا جایزه را جای مانیومنت ولی به بلیزارد بدهند.

هارت استون اثری کارتی بوده و در آن بازیکن‌ها با کارت‌هایی که در اختیار دارند به نبرد با یکدیگر می‌روند. بلیزارد امسال و بعد از یک غیبت نسبتا طولانی، با دیابلو ایمورتال به تلفن‌های هوشمند بازمی‌گردد و هرچند بعید است - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - بازی به اندازه هارت استون بین منتقدان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - محبوب بشود ولی کنجکاویم عملکردش را ببینیم.

بقیه نامزدها:

  • Threes
  • Monument Valley
تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان

Hearthstone

سازنده: Blizzard قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 مگابایت زبان:

بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۵: Lara - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - Croft Go

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان

بعد از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - دو سال پررمق، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ تبدیل به عجیب‌ترین رویدادهای The Games Awards در زمینه بازی‌های موبایل شدند. - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - در این سال بازی‌های Alto's Adventure و The Room Three انتشار یافتند، Her Story را برای iOS داشتیم و Shadowmatic هم با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - استفاده از جالب از سایه‌ها یکی از نوستالژی‌ترین گیم‌پلی را به‌تصویر کشید.

با این حال هیچکدام نامزد دریافت جایزه بهترین بازی گوشی/کنسول دستی نشدند. معلوم نیست سازنده‌ها نسخه‌ای از بازی‌ها را برای مراسم نفرستادند یا فرصت ارسال آثار تمام شده بود؛ هر دلیلی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - که دارد، ۲۰۱۵ می‌توانست رقابت هیجان‌انگیزتری را رقم بزند. چون Lara Croft Go خودش اثر قابل احترامی است و به غیر از Downwell، بقیه نامزدها پرستیژ تبدیل شدن به بهترین سال را ندشتند.

گیم‌پلی Lara Croft Go ترکیبی از سبک پازل و استراتژی است. بازی عنوانی نوبتی بوده و بعد از هر حرکت شخصیت اصلی، دشمنان هم حرکت می‌کنند. بنابراین باید با برنامه‌ریزی مناسب معماها را حل کنید. متاسفانه اسکوئرانیکس چند وقت پیش اعلام کرد که دیگر سری Go را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - ادامه نمی‌دهد. چرا؟ بازی‌های این مجموعه آن‌قدرها سودآوری - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - نداشته‌اند.

بقیه نامزدها:

  • Downwell
  • Fallout Shelter
  • Pac-Man 256
Lara Croft GO

Lara Croft GO

سازنده: Square Enix قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 510.18 مگابایت زبان:

بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۶: Pokémon Go

۲۰۱۵ از حیث انتخاب نامزدها عجیب بود، ۲۰۱۶ در زمینه بهترین بازی‌اش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - غیرمنتظره ظاهر شد. در همین سال هم بازی‌های خیلی بهتری می‌توانستند نامزد بشوند اما اگر Lara Croft Go لیاقت این را داشت تا جایزه را ببرد، پوکمون گو بدترین گزینه‌ای بود که می‌شد برای بهترین بازی موبایل/کنسول‌ دستی ۲۰۱۶ انتخاب کرد.

بازی بیشتر به نسخه پیشرفته‌تر دیگر ساخته استودیوی سازنده‌اش یعنی Ingress شباهت داشت و مطمئنا اگر برند پوکمون گو پشتش نبود، تا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - این اندازه به محبوبیت نمی‌رسید. در حالی که همان سال کلش رویال با ترکیب چند سبک یکی از اعتیادآورترین تجربه‌های متفاوت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - را به‌وجود آورد و Severed هم به عنوان وارث گیم‌پلی اینفینیتی بلید، بار دیگر پتانسیل‌های صفحات لمسی را نشان داد.

ظاهرا داوران آن سال The Games Awards تحت تاثیر اقبال عجیب و غریب بازیکن‌ها قرار گرفتند و برای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - همین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - جایزه را به آن دادند. نه اینکه پوکمون گو اثر بدی باشد، بازی عنوان سرگرم‌کننده‌ای است و ترند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - جدیدی در بازار موبایل به راه انداخت اما برای رای داوران، ملاک‌های مهمتری از «محبوبیت عموم» وجود دارد.

بقیه نامزدها:

  • Clash Royale
  • Severed
Pokémon GO

Pokémon GO

سازنده: Niantic قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 295.9 / 94.39 مگابایت زبان:

بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۷: Monument Valley 2

بهترین بازی های موبایل

در این سال دوباره عناوین کنسول‌های دستی و بازی‌های موبایل جدا شدند و مانیومنت ولی که ۲۰۱۴ رقابت را به هارت استون باخته بود، این بار با وجود رقیبان قدرتمندی مثل Hidden Folks و Old Man's Journey دست خالی رویداد را ترک نکرد. حتی با وجود اینکه کیفیت کلی مانیومنت ولی ۲ پایین‌تر از قسمت اولش قرار داشت.

نسبت به قسمت قبلی، مانیومنت ولی ۲ بیشتر شبیه به نسخه هالیوودی فیلم‌های اروپایی بود. زیباتر، بزرگ‌تر و چشم‌نوازتر اما با گیم‌پلی ساده؛ بازی نه آن عمق قبلی را داشت و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - نه به همان اندازه درگیرکننده ظاهر شد. البته هسته اصلی مجموعه مانیومنت ولی آن‌قدر جذابیت دارد تا با مشکلاتش همچنان بین بازیکن‌ها و منتقدین محبوب باشد.

بقیه نامزدها:

  • Fire Emblem Heroes
  • Hidden Folks
  • Old Man's Journey
  • Super Mario Run
Monument Valley 2

Monument Valley 2

سازنده: ustwo games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 514.12 / 243.67 مگابایت زبان:

بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۸: Florence

۲۰۱۸ از معدود سال‌هایی بود که همه روی یک بازی اتفاق نظر داشتند؛ فلورنس (Florence). تقریبا خیلی از مراجع معروف فلورنس را به عنوان بهترین اثر موبایل سال انتخاب کردند. عجیب هم نیست. بازی در زمان کوتاهش چیزی را ارائه می‌دهد که تا مدت‌ها نمی‌توان فراموش کرد. فلورنس همه‌چیز را در کنار هم دارد.

همان قدر که زیبایی‌های عشق را به تصویر می‌شد به همان اندازه از مشکلات می‌گوید. یک زندگی واقعی که شاید کمی از واقعیت دور باشد اما لحظه‌های شیرین و سختی دارد که خیلی از ما ممکن است - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - تجربه‌اش کنیم. سازنده با استفاده از رنگ‌ها، موسیقی و مکانیزم‌های ساده گیم‌پلی تجربه‌ای فراموش نشدنی را به‌تصویر کشید.

بقیه نامزدها:

  • Donut County
  • Fortnite
  • PUBG Mobile
  • Reigns: Game of Thrones
Florence

Florence

سازنده: Annapurna Interactive قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قوچان استان خراسان - اندروید حجم: 1300 / 411.62 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone