تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33063.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تولید sim-sd برای اولین بار در کشور توسط همراه اول

همراه اول برای اولین بار با ارائه (sim-sd) استفاده از سیم ‌کارت و حافظه جانبی به صورت همزمان در گوشی‌ های دوسیم‌ کارته را فراهم می‌ کند. همراه اول برای نخستین بار در کشور سیم ...

همراه اول برای اولین بار با ارائه (sim-sd) استفاده از سیم ‌کارت و حافظه جانبی به صورت همزمان در گوشی‌ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - های دوسیم‌ کارته را فراهم می‌ کند.

همراه اول برای نخستین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - بار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - در کشور سیم کارت sim-sd تولید می‌ کند. توسعه این محصول با بهره‌‌ گیری از توان متخصصان داخلی توسط کارخانه «تولید سیم‌ کارت همراه اول» انجام می‌ شود.

سیم‌ کارت جدید که (sim-sd) نام دارد، دارای چیپ کارت حافظه میکرو اس‌ دی و چیپ نانوسیم است و امکان استفاده از سیم‌ کارت دوم و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - کارت حافظه به صورت همزمان را در گوشی‌ های دو سیم‌ کارته بازار فراهم می‌ کند.

 

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران

بیشتر گوشی ها هوشمند دوسیم کارته در بازار، تنها دو اسلات دارند که اسلات اول برای سیم کارت اول - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - و اسلات دوم برای استفاده از سیم کارت دوم یا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - کارت حافظه است.
همراه اول قرار است «سیم-اس دی» را در حافظه های ۸، ۱۶، ۳۲ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - و ۶۴ گیگابایت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - تولید و به مشترکان خود عرضه کند.
علاقمندن برای پیش خرید سیم کارت جدید (sim-sd) می‌ توانند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - به سالن همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۸ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone