🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36280.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تصویری زنده از One Power؛ موتورولا نیز موبایلی با شکاف بالای نمایشگر می سازد [به روز رسانی]

اوایل هفته بود که رندری متنسب به موبایل تازه موتورولا با نام One Power در فضای مجازی منتشر شد. حالا نیز تصویری زنده از این محصول انتشار یافته که نشان می دهد موتورولا هم قصد دارد ...

اوایل هفته بود که رندری متنسب به موبایل تازه موتورولا با نام One Power - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - در فضای مجازی منتشر شد. حالا نیز تصویری زنده از این محصول انتشار یافته که نشان می دهد موتورولا هم قصد دارد به جمع تولید کنندگان موبایل با شکاف بالای نمایشگر بپیوندد.

اگر روی تصویر زوم کرده و به قسمت پایین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - موبایل دقت کنید می بینید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - که در آنجا عبارت «Motorola Confidential Property. Not For Sale.» درج شده که حاکی از نسخه اولیه بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - موبایل مورد بحث دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان

Motorola One Power قرار است یک موبایل با حاشیه کم نمایشگر و یک شکاف در بالا باشد، ترندی که این روزها بیش از حد در بین موبایل سازها رواج پیدا کرده است. نکته جالب اینجاست که شنیده شده تلفن هوشمند مورد بحث تحت برنامه Android One روانه بازار خواهد شد. بنابراین در عین داشتن سخت افزار اقتصادی و قیمت مناسب، کاربران آن می توانند آپدیت های اندروید را بدون واسطه از گوگل دریافت نمایند.

گرچه در تصویر تازه منتشر شده نمای پشتی محصول معرفی نشده موتورولا مشخص نیست، اما مطابق رندرهای ابتدای هفته در این بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - شاهد حضور ماژول دوگانه برای دوربین اصلی خواهیم بود.

هنوز در خصوص مشخصات سخت افزاری، قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - و زمان عرضه One Power موتورولا اطلاعی در دست نیست، اما احتمالاً تا تاریخ مذکور فاصله زیادی نداشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - باشیم.

به روز رسانی

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان

به تازگی یک منبع آگاه دو تصویر زنده به همراه مشخصاتی از One Power - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - موتورولا در توییتر منتشر کرد. بر اساس این اطلاعات، موبایل یاد شده نمایشگری با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد و در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - آن یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - چیپست اسنپدراگون ۶۳۶، ۶ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان

علاوه بر این ماژول دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  f/1.8 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2، دوربین اصلی این گوشی به حساب می‌آید. یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دیگر هم با گشودگی دیافراگم f/1.9، نقش دوربین سلفی را ایفا خواهد کرد. این موبایل از یک باتری ۳۷۸۰ مگاپیکسلی و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فریمان استان خراسان - یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده در بدنه‌ی پشتی بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone