🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36283.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معاون اول قضاییه: فعالیت در تلگرام ممکن‌ است به جرم تبدیل شود

«غلامحسین محسنی اژه‌ای» سخنگوی قوه قضاییه در گفت‌وگوی خبری خود به سوالات مختلفی درباره موضوعاتی همچون فیلتر تلگرام و تاثیرات فیلترشکن‌ها پاسخ داده و تاکید کرده که فعالیت در تلگرام می‌تواند تبدیل به جرم شود. اژه ...

«غلامحسین محسنی اژه‌ای» سخنگوی قوه قضاییه در گفت‌وگوی خبری خود به سوالات مختلفی درباره موضوعاتی همچون فیلتر تلگرام و تاثیرات فیلترشکن‌ها پاسخ داده و تاکید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان - کرده که فعالیت در تلگرام می‌تواند تبدیل به جرم شود.

«مسوولان ما  در یک مقطع آنطور که نقل کرده‌اند طی قراردادی صحبت کردند تا مواردی که مربوط به امنیت کشور و  جریان تروریستی و داعش و مسایل ضد فرهنگ و ضد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان - قوانین ماست در این فضا رعایت شود. آنها آن را تا دی ماه قبول کردند و از دی ماه تمام آنچه را که متعهد شده بودند فراموش کردند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان - و نادیده گرفتند. مگر سایر کشورها هم اجازه می‌دهند که یک پیام رسان خارجی آزاد باشد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان - هر نوع مطلبی از آن طریق رد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان - بدل شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این گفتگو به کسانی که با تلگرام کسب درآمد و تجارت می‌کردند پیشنهاد کرده که اگر دنبال دسترسی سریع و ارزان بدون مضرت باشند، همه تجارت‌های خود را می‌توانند در پیام‌رسان‌های داخلی هم انجام بدهند.

فیلترینگ تلگرام از اوایل اردیبهشت امسال آغاز شد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان - و طبق گفته مسئولین دائمی است. چندی پیش وزیر ارتباطات کشورمان اعلام کرد که تنها 1 میلیون نفر این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان - برنامه را از گوشی خود پاک کرده‌اند و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گالیکش استان گلستان - 25درصد مردم به پیام‌رسان‌های بومی روی آورده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیر حافظ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر فارسیان گالیکش هم تعمیر دارید
پاسخ: بله در فارسیان شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone