🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  2. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  4. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
  5. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن لوله ها و بار زیاد در پکیج میتواند باعث خراب شیربرقی بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29396.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ساخت ابزاری جدید که با حملات فیشینگ تایید هویت دو مرحله‌ای را دور می‌زند

ابزار نفوذی جدیدی توسط یک محقق امنیت تولید شده که می‌تواند با خودکار کردن حملات فیشینگ به راحتی فرایند ورود به حساب کاربری را دور بزند. این ابزار جدید حتی قادر است تا وارد حساب‌هایی ...

ابزار نفوذی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - جدیدی توسط یک محقق امنیت تولید شده که می‌تواند با خودکار کردن حملات فیشینگ به راحتی فرایند ورود به حساب کاربری را دور بزند. این ابزار جدید حتی قادر است تا وارد حساب‌هایی شود که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - از سیستم تایید هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کنند.

نام این ابزار Modlishka است که در واقع تلفظ انگلیسی کلمه‌ی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - مانتیس به زبان لهستانی به شمار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - می‌رود. این ابزار جدید توسط Piotr Duszynski تولید شده است. Modlishka ابزاری محسوب می‌شود که متخصصان فناوری و اطلاعات آن را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - پراکسی معکوس می‌خوانند اما به منظور کنترل ترافیک برای صفحات لاگین و عملیات فیشینگ مورد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان

این ابزار واسطه‌ای به شمار می‌رود بین کاربر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - و وبسایت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - مورد هدف واقع شده -مثل جیمیل، یاهو یا پروتون میل. قربانیان فیشینگ به سرور Modlishka - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - متصل می‌شوند و یک پراکسی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - معکوس که در پس زمینه‌ی این نرم افزار ایجاد شده، درخواست‌ها را به وبسایت مورد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - نظر ارسال می‌کند و خود را به جای کاربر حقیقی جا می‌زند.

قربانی همه‌ی صفحات قانونی را مشاهده می‌کند اما همه‌ی ترافیک وارد شده‌ی وی از طریق درگاهی به سرور‌های Modlishka انتقال پیدا می‌کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان

هر رمز عبور وارد شده توسط کاربر به طور خودکار به پنل پشت صحنه‌ی Modlishka ارسال خواهند شد. سپس وبسایت مذکور از کاربران می‌خواهد که به تایید دو مرحله‌ای هویت خود بپردازند. اگر مهاجمین بخواهند توکن‌ها (یک رشته کد یگانه برای تشخیص هویت در امور مختلف نرم افزاری) را در لحظه به دست بیاورند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشان استان اصفهان - می‌توانند از آن برای ورود به حساب کاربر استفاده کنند.

به خاطر این طراحی ساده، مادلیشکا هیچ استفاده‌ای از «Templates» ندارد؛ اصطلاحی که فیشر‌ها (افرادی که حملات فیشینگ را انجام می‌دهند) برای توصیف کلون کردن وبسایت‌ها (ایجاد ظاهری تقلبی اما یکسان با وبسایت‌های هدف) به کار می‌برند. به جای این کار مهاجمین تنها کافیست که یک دامنه به خود اختصاص دهند (تا روی سرور‌های مادلیشکا عمل میزبانی را انجام دهد) و یک گواهینامه‌ی TLS داشته باشند تا صفحات برای قربانیان تحت پروتکل HTTPS نمایش داده شود.

آخرین گام ایجاد فایل پیکربندی مخصوص است که قربانی را به سمت وبسایت بکشاند و قبل از اینکه متوجه دامنه‌ی فیشینگ شود، اطلاعات خصوصی‌اش به سرقت برود.

با وجود چنین ابزاری، بسیاری از افراد می‌توانند به ایجاد صفحات فیشینگ بپردازند و این کار را به سادگی انجام دهند. وقتی از Duszynski سوال پرسیده شد که چرا چنین نرم افزاری را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار داده، او پاسخ داد که باید با ریسک‌های موجود رو به رو شویم و آن‌ها را به صورت عمومی بیان کنیم. او بر این عقیده است که پنهان ماندن راه‌های نفوذ کار را برای هکر‌های حرفه‌ای بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

مادلیشکا در حال حاضر به صورت رایگان از طریق گیت هاب در دسترس قرار دارد و می‌توانید اطلاعات تکمیلی راجع به این نرم افزار را از بلاگ طراحش مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone