🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44022.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با پیکسل 2 اکس ال آشنا شوید؛ موبایل زیبای گوگل با حاشیه های اندک نمایشگر

هنوز چند ماه تا معرفی رسمی پیکسل های جدید گوگل باقی مانده، اما به نظر می رسد با نخستین تصویر واقعی از پیکسل 2 اکس ال روبرو شده ایم. وب سایت «اندروید پلیس» که سابقه ...

هنوز چند ماه تا معرفی رسمی پیکسل های جدید گوگل باقی مانده، اما به نظر می رسد با نخستین تصویر واقعی از پیکسل 2 اکس ال روبرو شده ایم. وب سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - «اندروید پلیس» که سابقه درخشانی در زمینه موبایل های نکسوس و پیکسل دارد، امروز رندری از طراحی نهایی مدل 2017 این تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - همراه را منتشر کرده و نسبت به اصالت آن اطمینان کامل دارد.

این طراحی، ما را به یاد پرچمداران امسال شرکت های کره ای یعنی ال جی جی 6 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و سامسونگ گلکسی اس 8 می اندازد که ابعادی کشیده تر و باریک تر از گذشته دارند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حاشیه های اطراف نمایشگر OLED دستگاه کمتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از گذشته است و نسبت تصویر آن نیز 18:9 است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

منابع خبری معتقدند ال جی وظیفه ساخت موبایل های امسال گوگل را بر عهده داشته و طراحی متفاوتی را با پیکسل های 2016 ساخت اچ تی سی در پیش گرفته است. البته طبق گزارشات، فشردن لبه های پیکسل اکس ال می تواند قابلیت های نرم افزاری خاصی را فعال سازد، چیزی شبیه تکنولوژی Edge Sense که در پرچمدار اچ تی سی U11 دیده می شود.

در مجموع، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به نظر می رسد المان های اصلی ظاهری دستگاه با سال گذشته چندان تغییری نکرده، چون طراحی کلی بر عهده گوگل است، و فقط با محصولی زیباتر روبرو هستیم. بخش شیشه ای در پشت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بدنه همچنان وجود دارد، اما کوچکتر از قبل. حسگر اثر انگشت به عنوان بخشی از بدنه آلومینیومی تعبیه شده، و ماژول دوربین هم کمی بزرگ تر از پیکسل قبلیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

البته وجود یک دوربین کمی ناامید کننده است، در حالی که اکثر پرچمداران سال گذشته و امسال به دوربین دوگانه مجهز شده اند. هرچند کیفیت عالی دوربین پیکسل های سال گذشته، می تواند نویدبخش کیفیتی فوق العاده در محصول 2017 این شرکت باشد و جایی برای گله و شکایت باقی نگذارد.

گفتنیست با مشاهده این تصویر، سؤالاتی هم در ذهن شکل می گیرند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که فعلاً پاسخی برای آنها در دست نیست. آیا این موبایل ضد آب است؟ آیا از فناوری شارژ بیسیم بهره می گیرد؟ پیکسل های 2017 در چه رنگ هایی عرضه می شوند؟ مشخصات سخت افزاری دستگاه چیست؟ به نظر می رسد برای پاسخ به این سؤالات باید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تا اواسط مهر ماه صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone