🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29388.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اوپو R15 پرو با نمایشگر تمام صفحه و رم 6 گیگابایتی عرضه شد

کمپانی Oppo که در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازارهای کلیدی آسیایی (به خصوص هند) پیدا کرده، امروز از تلفن هوشمند اوپو R15 پرو رونمایی کرده که در خانواده میان رده های این شرکت ...

کمپانی Oppo که در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازارهای کلیدی آسیایی (به خصوص هند) پیدا کرده، امروز از تلفن هوشمند اوپو R15 پرو رونمایی کرده که در خانواده میان رده های این شرکت طبقه بندی می شود.

اوپو R15 - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پرو از نمایشگر تمام صفحه 19:9 برخوردار است

اوپو R15 پرو به ماژول دوربین دوگانه 16+20 و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز شده و مانند بسیاری از گوشی های جدید، از فناوری شناسایی محیط به کمک هوش مصنوعی بهره می برد. این تکنولوژی امکان شناخت 120 منظره و محیط مختلف را به محصول اوپو می دهد که پس از شناسایی شدن، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تنظیمات اختصاصی هرکدام در رابط کاربری دوربین اعمال خواهد شد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

دوربین سلفی نیز حالت های مختلف عکاسی پرتره و بوکه را در اختیار کاربر قرار داده و مانند مدل R17 Pro، از حالت AI beauty برای اصلاح و زیباسازی تصویر چهره با استفاده از هوش مصنوعی بهره می برد.

تلفن هوشمند - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اوپو R15 پرو با برخورداری از درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون، سنت و مدرنته را در کنار هم قرار داده و برای باز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کردن قفل گوشی نیز یک سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دارد. اسمارتفون مورد بحث همچنین به نمایشگر 6.28 اینچی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - AMOLED مجهز شده که رزولوشن تصویر 2280 در 1080 را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اما شاید مهم ترین بخش هر تلفن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - همراه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - توان سخت افزاری آن باشد که در محصول جدید Oppo با چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 660 و 6 گیگابایت رم، خیال مشتری - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را راحت کرده و 128 - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیز عملاً نیاز هر کاربری را برآورده خواهد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کرد.

لازم به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ذکر است که اوپو R15 پرو - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به باتری 3430 میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده که از فناوری شارژ سریع VOOC برخوردار است. البته گوشی مورد بحث با اندروید 8.1 به دست کاربران می رسد که نسبت به اندروید 9 متداول در محصولات رقبا، یک گام به عقب محسوب می شود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

گفتنی است اوپو R15 پرو فعلاً در دو رنگ قرمز یاقوتی و بنفش کهکشانی عرضه شده و به قیمت 368 دلار قابل خریداری خواهد بود.

- تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone