🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29395.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

احتمال رونمایی از گلکسی اس 10 زودتر از رسم معمول سامسونگ

ده روز از سال میلادی جدید گذشته و این موضوع نشان می‌دهد که بیش از همیشه به رونمایی از پرچمداران سال ۲۰۱۹ سامسونگ نزدیک شده‌ایم. در این بین خبر‌ها هر روز داغ تر از گذشته ...

ده روز از سال میلادی جدید گذشته و این موضوع نشان می‌دهد که بیش از همیشه به رونمایی از پرچمداران سال ۲۰۱۹ سامسونگ نزدیک شده‌ایم. در این بین خبر‌ها هر روز داغ تر از گذشته می‌شود و همه منتظر رونمایی رسمی این گوشی‌ها هستند. اطلاعاتی تازه راجع به باتری، زمان رونمایی از پرچمداران و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - همچنین آخرین خبر‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - از پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - اقتصادی سامسونگ جدیدترین اخباری هستند که روز گذشته در رابطه با پرچمداران بعدی کره‌ای منتشر شده‌اند.

در حالی که همه انتظار داشتیم سامسونگ در مراسم MWC در شهر بارسلونا به رونمایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - پرچمداران خود بپردازد، به نظر می‌رسد که غول کره‌ای قصد دارد این کار را زودتر انجام دهد. بر اساس شنیده‌ها از افراد نزدیک به سامسونگ، احتمالا قرار است رونمایی از گلکسی اس 10 در شهر سان فرانسیسکو یک هفته پیش از مراسم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - MWC انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - پذیرد.

از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - طرفی در حالی که هنوز شش هفته تا رونمایی از پرچمداران سامسونگ فاصله داریم، شرکت مخابراتی معروف بریتانیایی یعنی EE با انتشار یک توییت اعلام کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - که گوشی‌های جدید سامسونگ به زودی رونمایی خواهند شد.

علاوه بر این، EE با ایجاد هیجان نسبت به گوشی‌های جدید غول کره‌ای بر این عقیده است که گوشی‌های آینده‌ی این شرکت قادر خواهند بود که دنیا را تغییر دهند. البته این اپراتور مخابراتی اطلاعات بیشتری راجع به زمان عرضه‌ی پرچمداران بعدی سامسونگ اعلام نکرده است. موضوعی که نشان می‌دهد احتمالا یک هفته زودتر از مراسم MWC یعنی ۲۶ بهمن در سان فرانسیسکو رونمایی گردند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان

از طرفی به نظر می‌رسد که سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - قصد دارد نسخه‌ی لایت گلکسی اس 10 را تحت عنوان سامسونگ گلکسی S10 E عرضه نماید. هنوز مشخص نیست که دلیل انتخاب حرف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - E چه باشد اما گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد که این انتخاب شاید به خاطر اولین حرف Economical صورت پذیرفته است. همچنین بنابر گزارشات و همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی فاقد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

البته این موضوع هنوز قابل تایید نیست، چرا که به تایید رسمی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - شرکت کره‌ای نرسیده. اما یقینا این اتفاق قانع کننده تر از بازگشت سری Edge به ترکیب پرچمداران سامسونگ است.

از سویی دیگر، خبر‌هایی راجع به قدرت باتری پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شد که در نوع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - خود جالب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - بود. پیش از این می‌دانستیم که قدرت باتری‌های گلکسی S10 E، اس 10 و اس 10 پلاس به ترتیب ۳۱۰۰، ۳۵۰۰ و ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهند بود. تنها ابهام باقی مانده راجع به گوشی تاشوی سامسونگ و همچنین نسخه‌ی 5G است.

حالا به نظر می‌رسد GalaxyClub.nl خبر‌های بیشتری راجع به باتری این دو گوشی داشته باشد. طبق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - گزارشات این وبسایت، احتمالا نسخه‌ی 5G سامسونگ گلکسی اس 10 دارای باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعت باشد. احتمالا از این باتری در گوشی‌های میان رده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی M20 و M30 نیز استفاده خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان

علاوه بر این، گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - تاشوی سامسونگ احتمالا دارای دو باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی آمپرساعت باشد به این معنی که این گوشی از باتری قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - ملاحظه‌ی ۶۲۰۰ میلی آمپرساعتی بهره‌مند شده که آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - را کنار تبلت‌ها قرار می‌دهد. موضوعی که نشان می‌دهد احتمالا این گوشی می‌تواند تا سه روز شارژدهی داشته باشد.

البته لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست گوشی تاشوی سامسونگ چه زمانی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone