🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29393.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کارت حافظه CFexpress با ظرفیت یک ترابایت رونمایی شد؛ انتقال با سرعت ۱۴۰۰ مگابایت بر ثانیه

در مراسم CES امسال، شرکت ProgradeDigital -که با وعده‌ی تولید بهترین کارت‌های حافظه برای حرفه‌ای‌های عکاسی وارد صنعت تولید کارت‌های حافظه شده است- از کارت CFexpress جدید خود رونمایی کرد. این کارت دارای ۱ ترابایت ...

در مراسم CES امسال، شرکت ProgradeDigital -که با وعده‌ی تولید بهترین کارت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - حافظه برای حرفه‌ای‌های عکاسی وارد صنعت تولید کارت‌های حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - شده است- از کارت CFexpress جدید خود رونمایی کرد. این کارت دارای ۱ ترابایت حافظه و سرعت انتقال فایل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - ۱۴۰۰ مگابایت بر ثانیه‌ای خواهد بود. این کارت درون یکی از دوربین‌های سری Z نیکون قرار گرفته بود که با نصب یک درایور امکان پشتیبانی از کارت حافظه‌ی CFexpress در آن فراهم شد.

در حالی که مموری کارت‌های ارزان قیمت‌تر SD همچنان پر کاربرد‌ترین کارت حافظه به شمار می‌روند، اما عموما افراد حرفه‌ای تر از کارت‌های حافظه‌ی قدرتمند‌تری استفاده می‌کنند. زمانی CompactFlash در همه‌ی دوربین‌های DSLR مورد استفاده قرار می‌گرفت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - و حالا به طور کامل جای خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - به CFast یا CFast 2.0 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - و یا حتی XQD داده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - در حالی که فرم‌های ذکر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - به تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند اما به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - نظر می‌رسد به زودی باید جای خود را به نوع دیگری از کارت‌های حافظه بدهند.

نوع جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - کارت‌های حافظه که CFexpress نام دارد، از فرم ظاهری کاملا یکسان با XQD بهره‌مند شده اما فضای داخلی بیشتر و همچنین سرعت به مراتب بیشتری را ارائه می‌کند. سرعت انتقال ۱۴۰۰ مگابایت بر ثانیه‌ای کارت حافظه‌ی Prograde حدودا دوبرابر بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - سریع‌ترین کارت حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - از نوع CFast 2.0 است که دارای سرعت انتقال 550 مگابایت بر ثانیه بود.

حداکثر سرعت نوشتن روی کارت‌های حافظه‌ی CFexpress هزار مگابایت بر ثانیه است که بازهم دوبرابر بهتر از کارت حافظه‌های CFast 2.0 محسوب می‌شود.

با توجه به توانایی‌های ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - شده توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - این کارت حافظه، احتمالا CFexpress بتواند به راحتی از عکاسی‌های با حجم بالا تا فیلمبرداری‌های قدرتمند را پشتیبانی کند. خصوصا در این عصر که صحبت از ویدیو‌های 8K هم در میان است، می‌توان نقش CFexpress را بسیار حیاتی دانست.

در حالی که در مراسم CES از کارت حافظه‌ی یک ترابایتی ساخت شرکت Prograde Digital استفاده می‌شد، هنوز اطلاعاتی نظیر زمان عرضه و قیمت نهایی این محصول اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone