🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  2. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29394.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سمعک Eargo Neo با ابعاد کوچک و طراحی زیبا معرفی شد

استفاده از سمعک برای افرادی که مشکل شنوایی دارند تقریباً ناگزیر است؛ با این حال ابعاد بزرگ اکثر مدل های متداول این وسیله و همچنین طراحی نه چندان زیبای سمعک های موجود در بازار باعث ...

استفاده از سمعک برای افرادی که مشکل شنوایی دارند تقریباً ناگزیر است؛ با این حال ابعاد بزرگ اکثر مدل های متداول این وسیله و همچنین طراحی نه چندان زیبای سمعک های موجود در بازار باعث شده بسیاری از افرادی که نیازمند استفاده از آن هستند، به خاطر سختی استفاده و ظاهر غیر قابل قبول، تنها در موارد ضروری سمعک بزنند.

در پاسخ به مشکل مذکور، کمپانی Eargo از سال 2015 اقدام به تولید سمعک های کوچک با طراحی مدرن کرده تا طیف - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان - وسیع تری از افراد را به استفاده از این ابزار کارآمد علاقه مند کند. در واقع شرکت مورد بحث معتقد است سمعک باید به اندازه ای زیبا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان - باشد که افراد کم شنوا خود بخواهند از آن استفاده کنند، نه اینکه مجبور باشند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان

حالا شرکت ایرگو در نمایشگاه CES 2019 از یک مدل جدید به نام - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان - Neo رونمایی کرده که با ابعاد بسیار کوچک و قرارگری داخل گوش، هنگام استفاده توسط اطرافیان مورد توجه قرار نخواهد گرفت و برای کاربر از این نظر مشکلی ایجاد نمی کند.

طراحی ITE یا داخل گوش نئو باعث شده هنگام استفاده از عینک نیز محدودیتی برای کاربر ایجاد نشود و برخلاف سمعک‌های پشت گوشی، در طولانی مدت آزاردهنده نخواهد بود.

محفظه نگهدارنده ایرگو نئو انرژی لازم را تا یک هفته تأمین می کند

اما مهم ترین ویژگی Neo، محفظه نگهدارنده آن است که مانند ایرپادهای اپل کار شارژ سمعک را نیز انجام داده و به گفته سازنده، تا یک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان - هفته انرژی لازم برای استفاده روزمره را فراهم خواهد کرد. این محفظه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان - همچنین به بلوتوث مجهز شده و زمانی که سمعک‌ها - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان - داخل آن قرار می گیرند، امکان اعمال تنظیمات را از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند فراهم می کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان

گفتنی است پکیج Eargo Neo شامل محفظه نگهدارنده و یک جفت سمعک، 2550 دلار قیمت دارد که در مقام مقایسه، محصولات مشابه رقیب - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کاشمر استان خراسان - بدون محفظه مذکور و به صورت تکی، با قیمت حدودی 2000 دلار به فروش می رسند.

ایرگو نئو سه هفته دیگر به بازار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خارا نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام خدمت اساتید و ماهرین محترم، من از شهر کاشمر می‌آیم و مشکلی با پکیج ایران رادیاتور LR24FF دارم. یه مشکلی که بسیاری از افراد باهاش مواجه هستند اینه که داغی بالا نمی‌ره و آب سرد می‌مونه. بنابراین، اگه میشه لطفا نحوه تعمیر این مشکل رو به اطلاع بنده برسونید. چون در منطقه امام خمینی هستم، خواهشمندم که راهنمایی‌های شما با لهجه محلی برایم مفید باشه. با تشکر فراوان



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone