🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29387.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل انویدیا: قانون مور به پایان راه خود رسیده است

جنسن هوانگ، مدیرعامل کمپانی انویدیا اعتقاد دارد که قانون مور دیگر از رده خارج شده است. قانون مور نخستین بار توسط گوردون مور به عنوان یکی از بنیان‌گذاران کمپانی اینتل مطرح شد. بر اساس این ...

جنسن هوانگ، مدیرعامل کمپانی انویدیا اعتقاد دارد که قانون مور دیگر از رده خارج شده است.

قانون مور نخستین بار توسط گوردون مور به عنوان یکی از بنیان‌گذاران کمپانی اینتل مطرح شد. بر اساس این قانون، تعداد ترانزیستورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - روی یک تراشه با مساحت ثابت هر دو سال، به طور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - تقریبی دو برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - می‌شود.

این قانون بیشتر از یک دستورعمل برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - تولید پردازنده‌های کامپیوتری بود و ساختار منظمی را برای نوآوری و پیشرفت در فواصل منظم مطرح می‌کرد. لازم به ذکر است قانون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - مور در محصولاتی مانند گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ، آیفون و سایر دستگاه‌ها نیز اعمال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - شده است. به طور کلی، ۲ برابر شدن تعداد ترانزیستورها به این معنا است که ابعاد ترانزیستورها در حال نصف شدن هستند و بنابراین در نهایت به جایی خواهیم رسید که محدودیت‌های فیزیکی اجازه این نصف شدن ابعاد را نخواهند داد یا حداقل انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - آن از لحاظ مالی دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - به صرفه نخواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس
روند پیشرفت قانون مور

هوانگ طی CES 2019 در رابطه با پایان قانون مور گفت:‌ «مور پیش از این با نسبت ۱۰ برابر برای پنج سال و نسبت ۱۰۰ برابر برای ده سال رشد می‌کرد اما این میزان در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - سال‌های اخیر به مقدار زیادی کاهش پیدا کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - طی ۱۰ سال آینده شاید رشد آن تنها چیزی نزدیک به ۲ برابر باشد و بنابراین این قانون به پایان کار خود رسیده است.»

در این قانون به این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - نکته توجه شده بود که در طی سال‌های قبل از آن، پیچیدگی مدارهای میکروالکترونیک، هر دو سال دو برابر شده‌

این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - اولین باری نیست که هوانگ چنین مسئله‌ای را مطرح می‌کند و او پیش از این و طی سال‌های گذشته هم پایان یافتن قانون مور را تایید کرده بود. گوردون مور و کمپانی اینتل هنوز پاسخ مشخصی به این ادعای مدیرعامل انویدیا نداده‌اند.  البته در پاسخ به ادعای هوانگ، دیوید کو به عنوان مدیرمالی کمپانی مدیاتک نیز در رابطه با قانون مور اظهار نظر کرده است: «کاهش سرعت قانون مور به این معنا نیست که این قانون به پایان خود رسیده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - است.»

با توجه به کاهش کارآمدی قانون مور، دانشمندان به دنبال پیدا کردن روش‌های محاسباتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - جدیدی مانند رایانش کوانتومی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone