🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40549.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت سرفس بوک 2 با سخت افزار قدرتمند و ابعاد جدید معرفی شد

اگر از طرفداران مایکروسافت هستید، احتمالاً روز خوبی را پشت سر گذاشته اید. همان طور که انتظار می رفت این شرکت بزرگ نسخه Fall Creators ویندوز 10 را منتشر کرد و چندین هدست واقعیت ترکیبی ...

اگر از طرفداران مایکروسافت هستید، احتمالاً روز خوبی را پشت سر گذاشته اید. همان طور که انتظار می رفت این شرکت بزرگ نسخه Fall Creators ویندوز 10 را منتشر کرد و چندین هدست واقعیت ترکیبی را نیز معرفی نمود، اما در کمال ناباوری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شاهد رونمایی از سرفس بوک 2 نیز بودیم.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

سرفس بوک 2 در دو مدل 13 و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 15 اینچی عرضه می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شود و جایگزین نسل قبلی شده که بیش از دو - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سال قبل به بازار راه یافته بود. این لپ تاپ جدید به سخت افزار بسیار قدرتمندی نیز مجهز شده که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مدل پایه 13 اینچی سرفس بوک 2 به پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i5-7300u و هشت گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رَم مجهز شده، اما در صورت نیاز می توانید مدلی با پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای اینتل Core i7-8650u، شانزده گیگابایت رَم و کارت گرافیک اختصاصی انویدیا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - GTX 1050 (شش گیگابایت VRAM) را سفارش دهید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

فضای ذخیره سازی داخلی این دستگاه از نوع SSD و در ظرفیت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های 256/512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی تعیین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده است. نمایشگر 13.5 اینچی سرفس بوک 2 با رزولوشن 2000×3000 پیکسل، تراکم 267 پیکسل در هر اینچ را فراهم می کند.

مدل 15 اینچی سرفس بوک 2 با کارت گرافیک اختصاصی عرضه می شود

مدل 15 اینچی سرفس بوک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 2 بسیار قدرتمند تر است و با پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای اینتل Core i7-8650u عرضه می شود. شانزده گیگابایت حافظه رَم و کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 با 6 گیگابایت حافظه گرافیکی آن را همراهی می کنند، ضمن اینکه می توانید SSD با ظرفیت های 256 گیگابایت تا 1 - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ترابایت را برای آن انتخاب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کنید.

نمایشگر مدل 15 اینچی سرفس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بوک 2 رزولوشنی برابر با 2160×3240 پیکسل دارد که تراکم 260 پیکسل در هر اینچ را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به ارمغان می آورد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

مایکروسافت می گوید مدل 15 اینچی سرفس بوک 2، پنج برابر قدرتمند تر از نسل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اول سرفس بوک است، اما بررسی صحت این ادعا را باید به کارشناسان سپرد.

یکی دیگر از تغییرات نسل جدید سرفس بوک، تعبیه درگاه یو اس بی Type-C است که برای شارژ دستگاه هم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - استفاده می شود، اما متأسفانه از چیپ مخصوص تاندربولت 3 خبری نیست و سرعت آن به استاندارد USB 3.1 نسل اول (5 گیگابیت بر ثانیه) محدود می شود

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

گفتنیست پیش فروش سرفس بوک 2 از تاریخ 9 نوامبر برابر با 18 آبان ماه شروع می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شود و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یک هفته بعد یعنی 25 آبان به دست خریداران اولیه خواهد رسید. قیمت پایه مدل 13 اینچی این دستگاه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برابر با 1500 دلار، قیمت مدل 13 اینچی با گرافیک اختصاصی برابر با 2000 دلار، و قیمت پایه مدل 15 اینچی برابر با 2500 دلار تعیین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نارنج نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** مایکروفر وست پوینت WMG394EGI شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone