🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25662.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری گسترده در گرجستان؛ ۱۵ هزار وبسایت از کار افتادند

در حالی که این خبر را می خوانید حمله سایبری بسیار شدیدی در کشور گرجستان اتفاق افتاده است. مقامات رسمی این کشور اعلام کرده اند که بعد از حمله روز گذشته ۱۵۰۰۰ وبسایت میزبانی شده ...

در حالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - این خبر را می خوانید حمله سایبری بسیار شدیدی در کشور گرجستان اتفاق افتاده است. مقامات رسمی این کشور اعلام کرده اند که بعد از حمله - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - روز گذشته ۱۵۰۰۰ وبسایت میزبانی شده روی سرورهای شرکت گرجی Pro-Service ازجمله وبسایت های متعلق به نهاد ریاست جمهوری، دادگاه ها، شهرداری ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - شرکت های خصوصی از جمله نشریات از کار افتاده اند و حالا نهادهای مربوطه مشغول بررسی علل بروز این اتفاق هستند.

به دنبال این اتفاق تصویری از میخاییل ساکاشویلی رئیس جمهور سابق گرجستان که در بالا مشاهده می کنید با این نوشته «من بر می گردم» روی صفحه این سایت ها نقش بست. این حمله سه شبکه تلویزیونی را هم تحت تاثیر قرار داد و حتی باعث قطع ارتباط کامل دو شبکه دیگر به نام های TV - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - Imedi و TV Maestro شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان

حدودا نیمی از وبسایت های تحت تاثیر این حمله از صبح امروز بازیابی شده اند.

هویت عامل این حملات هنوز مشخص نشده اما مقیاس و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - کانون آن - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - یادآور - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - حملات سایبری دیگری است که در  طول جنگ سال ۲۰۰۸ میلادی میان روسیه و گرجستان اتفاق افتاد هرچند انتخاب تصاویری که روی سایت های هک شده نقش بسته احتمال مداخله روسیه را کمرنگ می کند.

وبسایت های هک شده تصویری از میخاییل ساکاشویلی رئیس جمهور سابق گرجستان را نشان دادند

وبسایت ZDNet در گزارش خود پیرامون این اتفاق خاطرنشان کرده که ساکاشویلی حامی غرب بوده و هست و با وجود آنکه در سال ۲۰۱۳ میلادی به دنبال مطرح شدن اتهامات مختلف از قبیل فساد، گرجستان را به مقصد اوکراین ترک کرد و حالا رسما شهروند این کشور محسوب می شود باز هم خواهان رفورم است. لذا عجیب است که روسیه از رهبر سابق این کشور برای ایجاد تنش های اجتماعی استفاده کند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - و در اکتبر ۲۰۱۸ هم که گرجستان انتخابات ریاست جمهوری اش را برگزار کرد هیچ نفع سیاسی از این لحاظ برای روسیه متصور نبود.

مسئول این اتفاقات هر کسی که باشد، حمله سایبری اخیر می تواند نشان دهنده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - ضعف گرجستان در حوزه امنیت باشد. محققان اظهار داشته اند که حمله به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - سرورهای Pro-Service چندان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - هم پیچیده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - نبوده است و طبق آنچه در سرویس محلی رادیو آزادی گرجستان مطرح شده این کشور گاهی اوقات به خدمات آنلاین روسیه وابسته است. شورای شهر این کشور نیز از یک سرویس ایمیلی روسی استفاده میکند. بنابراین اگر روسیه در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر اسدآباد استان همدان - این حمله دست داشته باشد آنگاه باید بگوییم که گرجستان خود را به یک هدف بسیار آسان برای این کشور بدل کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone