🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15004.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پس از اپل و گوگل، مایکروسافت هم به جمع مخالفان قانون «حق تعمیر» پیوست

مایکروسافت هم در اعتراض به قانون «حق تعمیر» به جمع اپل و گوگل پیوست. ائتلاف این شرکت‌ها تاکنون توانسته از تصویب قوانین حمایت از تعمیرات در ۲۷ ایالت آمریکا جلوگیری کند. به گزارش وب‌سایت IOL، ...

مایکروسافت هم در اعتراض به قانون «حق تعمیر» به جمع اپل و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - گوگل پیوست. ائتلاف این شرکت‌ها تاکنون توانسته از تصویب قوانین حمایت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - از تعمیرات در ۲۷ ایالت آمریکا جلوگیری کند.

به گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - وب‌سایت IOL، قانون «حق تعمیر» از شرکت‌ها می‌خواهد شماتیک تعمیراتی محصولات خود را منتشر کرده و قطعات - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - یدکی دستگاه‌هایشان را به مراکز تعمیراتی بفروشند. چنین رویه‌ای چه از نظر قیمت و چه از نظر سهولت به نفع کاربران خواهد بود. اما انجمنی تحت حمایت اپل به نام Security Innovation Center - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - به قانون‌گذاران اعلام کرده که چنین قانونی دسترسی هکرها به هزاران دستگاه متصل به اینترنت را آزاد می‌کند.

«دیوید ادمونسن»، قائم مقام گروه لابی‌گری TechNet - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - که نمایندگی شرکت‌های مختلف از جمله اپل و گوگل را برعهده دارد با ارسال نامه‌ای به چند ایالت می‌گوید: «ارائه دسترسی به اطلاعات حساس تشخیصی، ابزارهای نرم‌افزاری و قطعات - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - برای اشخاص ثالث ایمنی و امنیت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - دستگاه‌های مصرفی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - خطر می‌اندازد و کاربران را در معرض ریسک کلاهبرداری قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - می‌دهد. تاکنون ۲۵ ایالت از تصویب این قوانین خودداری کرده‌اند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس

ظاهرا یکی از مدیران ارشد مایکروسافت به نام «برد اسمیت» هم شخصا درباره این موضوع با قانون‌گذاران صحبت کرده و آن را به عنوان یک تهدید وجودی و اساسی معرفی کرده است. سخنگوی مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «ما معتقدیم مصرف‌کنندگان مستحق دریافت خدمات تعمیراتی ایمن و کارآمدند. ما این خدمات را به شکلی به کاربران ارائه می‌کنیم که کیفیت تعمیر، امنیت و حریم خصوصی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - تضمین شود و افراد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - زیانی نبینند.»

با این حال، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) با این ادعا موافق نیست. این کمیسیون چندی پیش در گزارشی گفته بود: «شواهد ناچیزی در دفاع از محدودیت‌های تعمیراتی تولیدکنندگان وجود دارد.» FTC یادآور شده بود که همه‌گیری ویروس کرونا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - چگونه باعث تعطیلی مراکز تعمیراتی اپل شد و امکان دسترسی کاربران به خدمات تعمیراتی مجاز را از بین برد.

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد که جنبش «حق تعمیر» حداقل در حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - محصولات الکترونیکی در حال شکست خوردن است، ولی می‌توانیم به خاطر بسپاریم که مواضع شرکت‌ها در زمینه حمایت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فسا استان فارس - از محیط‌زیست و حقوق مصرف‌کنندگان تا چه اندازه با این ادعاها در تقابل است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یزدان مهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم طرفای دریمی فسا هم خدمات دارید
پاسخ: بله در دریمی شهر فسا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر ایران پناه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام حالتون خوبه؟ شما طرفای شهرک جوادالائمه فسا تعمیر اجاق گاز و فر الجی GC-935S هم دارید
پاسخ: بله در شهرک جوادالائمه شهر فسا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone