🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15005.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

«رویول» از نخستین نمایشگر میکرو LED قابل کشش بازار رونمایی کرد

شرکت رویول (Royole) نخستین نمایشگر میکرو LED بسط‌یافتنی یا گسترش‌پذیر (Stretchable) بازار با قابلیت کشش ۱۳۰ درصدی و خم شدن تا ۴۰ درجه را به نمایش گذاشت. نمونه توسعه یافته از این نمایشگر ۲.۷ اینچی، ...

شرکت رویول (Royole) - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - نخستین نمایشگر میکرو LED بسط‌یافتنی یا گسترش‌پذیر (Stretchable) بازار با قابلیت کشش ۱۳۰ درصدی و خم شدن تا ۴۰ درجه را به نمایش گذاشت.

نمونه توسعه یافته از این نمایشگر ۲.۷ اینچی، نه تنها قابلیت تا شدن و رول شدن را دارد، بلکه می‌تواند به اشکال مختلف سه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - بعدی فرم بگیرد. شرکت رویول می‌گوید نمایشگرهای قابل کشش میکرو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - LED - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - می‌توانند برای شیشه‌ جلوی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - خودروهای هوشمند و همچنین گجت‌های پوشیدنی بسیار کاربرد داشته باشند.

این شرکت اواخر سال ۲۰۱۸ نخستین گوشی تاشو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - جهان را به بازار عرضه کرد و اکنون نخستین نمایشگر میکرو LED قابل کشش را در جهان به نمایش گذاشته است. رویول ادعا می‌کند فناوری به کار برده شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - در توسعه نمایشگر جدید با فرآیند تولید صنعتی سازگار است. در نتیجه ممکن است خیلی طول نکشد تا اولین دستگاه‌های مجهز به این نمایشگر معرفی و به بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - عرضه شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی

این شرکت در سمپوزیوم Display Week سال ۲۰۲۱ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - نمایشگر ۲.۷ اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - با رزولوشن ۹۶ در ۶۰ پیکسل گسترش‌پذیر را با ۱۳۰ درصد قابلیت کشش و تا ۴۰ درجه قابلیت خم شدن به نمایش گذاشت.

گفته می‌شود فناوری نمایشگر میکرو LED قابل کشش می‌تواند تا حداکثر رزولوشن ۱۲۰ پیکسل در اینچ (PPI) را ارائه دهد و همچنین انتقال‌پذیری بسیار بالاتری نسبت به فناوری نمایشگر OLED انعطاف پذیر کنونی ارائه کند. افزایش ۷۰ درصدی قدرت انتقال پذیری نمایشگر جدید این شرکت باعث - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - می‌شود که این فناوری برای استفاده در شیشه جلو خودرو‌های هوشمند و عینک‌های هوشمند بسیار مناسب باشد.

علاوه بر کاربری چنین نمایشگرهایی در صنعت خودروسازی و توسعه گجت‌های پوشیدنی هوشمند، از آن می‌توان برای کاربردهای زیست پزشکی نیز استفاده کرد.

به غیر از شرکت ZTE  که آلفا نوبیا را با نمایشگر گسترش - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - پذیر رونمایی کرد، سایر شرکت‌های فناوری هنوز موفق به توسعه چنین نمایشگرهایی برای گجت‌های پوشیدنی نشده‌اند.

دکتر «بیل لیو»، بنیانگذار و مدیر عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - شرکت رویول در بیانیه‌ای گفت:

«شرکت رویول در فناوری نمایشگر انعطاف پذیر پیشرو است و این فناوری می‌تواند برای دستگاه‌های واقعیت افزوده، واقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - مجازی،‌ گجت‌های پوشیدنی، کاربردهای پزشکی و صنعت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - خودرو هوشمند کاربرد داشته باشد.»

رویول - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - اعلام کرده که فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - جدید در تولید نمایشگر قابل کشش به مرحله تولید انبوه خواهد رسید، اما هنوز زمان شروع تولید را مشخص نکرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ساوه استان مرکزی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone