🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15001.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از قابلیت‌های جدیدی برای مرورگر اج رونمایی کرد

مایکروسافت در کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ از دو قابلیت جدید برای نسخه ۹۱ مرورگر اج رونمایی کرد. این ویژگی‌ها باعث باز شدن سریعتر این مرورگر می‌شود و از مصرف بیش از حد پردازنده و رم هم ...

مایکروسافت در کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ از دو قابلیت جدید برای نسخه ۹۱ مرورگر اج رونمایی کرد. این ویژگی‌ها باعث باز شدن سریعتر این مرورگر می‌شود و از مصرف بیش از حد پردازنده و رم هم جلوگیری می‌کنند.

یکی از قابلیت‌ها «Startup Boost» نام دارد که امکان اجرای بدون وقفه مرورگر مایکروسافت را می‌دهد. این ویژگی عملکرد پیچیده‌ای ندارد و هر زمانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمین استان مرکزی - کامپیوتر خود را دوباره فعال کنید، فرایندهای اصلی اج بارگذاری می‌شوند و می‌توانید از آن استفاده کنید.

این ویژگی تاثیر چندانی روی زمان بالا آمدن ویندوز ۱۰ ندارد، اما باعث اجرای سریعتر مرورگر مایکروسافت می‌شود و کاربران مشکلی با این موضوع نخواهند داشت.

قابلیت دیگر «Sleeping Tabs» نام دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمین استان مرکزی - و همانطور که می‌توان از نامش حدس زد، تب‌ها را به حالت خواب می‌برد. در این حالت، این تب‌ها از حافظه و قدرت پردازشی کمتری استفاده می‌کنند که منجر به فشار کمتر به دستگاه می‌شود.

مایکروسافت اولین بار در دسامبر ۲۰۲۰ از آزمایش چنین ویژگی خبر داد. در آن زمان ردموندی‌ها اعلام کردند که این قابلیت موجب کاهش ۳۲ درصدی مصرف رم می‌شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمین استان مرکزی - همچنین افزایش شارژدهی باتری لپ‌تاپ‌ها را در پی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمین استان مرکزی - دارد. مایکروسافت همچنین از کاهش ۳۷ درصدی مصرف CPU خبر داده بود.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که مرورگر کروم که از نظر زیرساخت شباهت‌های زیادی به اج دارد، از قابلیت‌های مشابهی بهره می‌برد تا میزان مصرف منابع را کاهش دهد. یکی از این ویژگی‌ها «Tab Freezing» نام دارد که مانع از مصرف بیش از حد منابع می‌شود.

در حال حاضر اج ۹۱ در حالت بتا قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پارمین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روز بخیر روستای طنجران خمین تعمیر دارید.
پاسخ: بله در روستای طنجران شهر خمین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone