🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15011.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

وزیر بهداشت: واکسیناسیون عمومی کرونا از تابستان آغاز می‌شود

وزیر بهداشت اعلام کرد که واکسیناسیون عمومی مردم در مقابل کرونا از فصل تابستان آغاز می‌شود. همچنین گفته شد که تا پایان خرداد، کلیه گروه‌های آسیب‌پذیر شامل افراد بالای ۶۰ سال و بیماران صعب‌العلاج و ...

وزیر بهداشت اعلام کرد که واکسیناسیون عمومی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - مردم در مقابل کرونا از فصل تابستان آغاز می‌شود. همچنین گفته شد که تا پایان خرداد، کلیه گروه‌های آسیب‌پذیر شامل افراد بالای ۶۰ سال و بیماران صعب‌العلاج و خاص واکسینه می‌شوند و طی همین مدت تزریق اولین دوز واکسن‌های ایرانی در کنار واکسن‌های وارداتی نیز انجام خواهد شد.

«سعید نمکی» همچنین از آمار و ارقام - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - جدید وزارت بهداشت در دوران کرونا نیز پرده برداشت. به گفته نمکی در ایام کرونا، حدود ۳ هزار تخت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - آی سی یو به بیمارستان‌ها اضافه شده، این در حالیست که تعداد تخت‌های آی سی یو ایجاد شده در طول تاریخ کشور فقط به حدود ۷ هزار و ۵۰۰ عدد می‌رسد.

نمکی در ادامه گفت: «در طول یکسال، سه هزار تخت اضافه کردیم. ۴۶۰ اکسیژن ساز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - به بیمارستان های کشور رساندیم. در پیک چهارم بیماری، ۶۶ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان های کشور ارسال کردیم تا نفسی تنگ نشود. این افتخار بود که حتی یک بیمار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - در پیک چهارم با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - ویروس انگلیسی، بیرون از بیمارستان ها سرگردان نشد.»

وزیر بهداشت همچنین در ادامه صحبت‌های خود و ارائه آمار و ارقام دوران کرونا افزود: «امسال و سال گذشته هر ماه حدود هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی راه اندازی کردیم. ۱۳ هزار تخت در طول یکسال به ظرفیت بیمارستان ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - اضافه می شود. هزار و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - ۴۰۰ پروژه بهداشتی اعم از خانه بهداشت، مرکز بهداشتی و درمانی افتتاح می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - شود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گیلان استان گیلان - که در تاریخ کشور نظیر ندارد و چنین رکوردی وجود ندارد. بیشترین تختی که در یک سال راه اندازی می شد، حدود ۴ هزار تخت بوده و اینها در حالی بود که ما در سال گرفتاری در باتلاق کرونا، این اقدامات را انجام دادیم.»

نمکی در انتهای صحبت‌های خود اعلام کرده که او و مجموعه وزارت بهداشت برآورد کرده‌اند که زودتر از آنچه در سند ملی واکسیناسیون کووید۱۹ اشاره شده، بتوانند فرآیند واکسیناسیون عمومی را به پایان برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone