🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15007.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هند مانع از اعمال محدودیت‌های ناشی از عدم پذیرش قوانین جدید واتس‌اپ در این کشور شد

واتس‌اپ قبول کرده دسترسی کاربران هندی را حتی در صورت عدم پذیرش قوانین جدید حریم خصوصی از این پیام‌رسان قطع نکند. واتس‌اپ تا زمان اجرایی شدن قانون «محافظت از اطلاعات خصوصی» (PDP) بر همین موضع ...

واتس‌اپ قبول کرده دسترسی کاربران هندی را حتی در صورت عدم پذیرش قوانین جدید حریم خصوصی از این پیام‌رسان قطع نکند. واتس‌اپ تا زمان اجرایی شدن قانون «محافظت از اطلاعات خصوصی» (PDP) بر همین موضع - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان - باقی خواهد ماند.

مقررات جدید حریم خصوصی واتس‌اپ از تاریخ ۲۵ اردیبهشت اجرایی شد. اما به‌رغم تمام تلاش‌های این شرکت مبنی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان - رفع نگرانی‌ها پیرامون - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان - اشتراک‌گذاری اطلاعات، کاربران و دولت‌ها هنوز سعی دارند با اعمال فشار واتس‌اپ را از اجرای این تغییرات منصرف کنند. هند هم در همین راستا توانسته سیاست‌های واتس‌اپ را برای شهروندان خود تغییر دهد.

دولت هند هفته پیش با ارسال نامه‌ای به واتس‌اپ خواستار جلوگیری از اجرای قوانین جدید حریم خصوصی شد. هند این شرایط - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان - تازه را «تبعیض‌آمیز، غیرمنصفانه و غیرمسئولانه» خوانده است. همچنین هشدار داد که اگر واکنش واتس‌اپ «رضایت‌بخش» نباشد، این شرکت احتمالا در هند با برخورد قضایی مواجه می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان

حالا واتس‌اپ اعلام کرده که اگر کاربران هندی با قوانین جدید این شرکت موافقت نکنند، اپلیکیشن برایشان بلااستفاده نمی‌شود. واتس‌اپ در بیانیه‌ای اظهار داشت: «ما عملکرد واتس‌اپ را در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان - هفته‌های آتی محدود نخواهیم کرد. در عوض، هر چند وقت یک‌بار این به‌روزرسانی را به کاربران یادآوری می‌کنیم.»

این شرکت می‌گوید تا زمانی که قانون «محافظت از اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان - خصوصی» (PDP) اجرایی شود، این موضع را حفظ خواهد کرد. سخنگوی این پیام‌رسان می‌گوید: «امیدواریم این رویکرد صرف‌نظر از این که کاربران بخواهند با کسب و کارها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان - تعامل داشته باشند یا نه، قابلیت انتخاب را در اختیار همگان قرار دهد.»

تغییر قوانین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان - واتس‌اپ در برخی از کشورهای اروپایی هم منع شده است. این شرکت دی ماه پارسال در اطلاعیه‌ای از تغییر در سیاست‌های حریم خصوصی خود خبر داد. طی این تغییر قرار شد اطلاعات کاربران واتس‌اپ با مالک این شرکت یعنی فیسبوک به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هیدج استان زنجان - اشتراک گذاشته شود. واتس‌اپ در پی اعتراضات به تصریح قوانین خود پرداخت و نهایتا اجرای آن را به تعویق انداخت. اما هنوز که هنوز است خیلی‌ها تمایل به پذیرش این تغییرات ندارند و به دنبال لغو آن هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone