🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31525.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

افزونه جدید کروم از هک شدن پسوردهای شما خبر دارد

روز گذشته مصادف با ۵ فوریه برابر بود با روز اینترنت امن و گوگل با انتشار یک ابزار امنتی فوق العاده که از همین حالا هم برای تمامی کاربران مرورگر کروم در دسترس است این ...

روز گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - مصادف با ۵ فوریه برابر بود با روز اینترنت امن و گوگل با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - انتشار یک ابزار امنتی فوق العاده که از همین حالا هم برای تمامی کاربران مرورگر کروم در دسترس است این روز را جشن گرفت.  عملکرد افزونه جدید کروم به این نحو است که با بررسی ترکیب نام های کاربری و کلمات عبوری که شما برای لاگین کردن به سرویس های آنلاین مختلف استفاده می کند و چنانچه هکرها به این ترکیب دسترسی پیدا کرده باشند به شما هشدار می دهد.

به بیان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - دیگر افزونه جدید کروم که Password Checkup Chrome نام دارد به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - شما می گوید که چه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - زمانی باید پسورد خود را تغییر دهید. پیشتر در خبرها مشخص شد که ۲.۲ میلیارد پسورد توسط هکرها دست به دست می شود که با در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - نظر داشتن این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - مساله ، توانایی گوگل در انطباق دادن نام کاربری و کلمه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - عبور شما با این دیتابیس عظیم، قابل ستایش است.

اگر نگران تضعیف شدن پسوردهای خود حین انتقال به سرورهای گوگل هستید باید بدانید که تیم امنیتی این شرکت با رمزنگاران دانشگاه استنفورد گفتگوهایی را انجام داده تا اطمینان حاصل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - پیدا کنید که این شرکت هیچگاه به کلمات عبور و نام کاربری شما دسترسی پیدا نمی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان

بعد از نصب افزونه جدید کروم، ابزار Password Checkup تمامی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - لاگین های شما را بررسی می کند و در صورتی که متوجه انطباق داشتن آنها با دیتابیس خود شد هشداری را در این باره به شما می دهد. نکته مثبت دیگر در رابطه با این افزونه جدید کروم، سازگاری آن با تمامی ابزارهای مدیریت پسورد موجود در بازار است. علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - بر این با در نظر داشتن این نکته که ارائه هشدار به محض لاگین کردن به حساب کاربری اتفاق می افتد می توانید بلافاصله نسبت به تغییر پسورد خود اقدام نمایید.

فرایند انطباق دادن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - کلمات عبور و نام های کاربری کاملا به صورت لوکال انجام می شود

گوگل اعلام کرده در مواردی که پسوردهای مورد استفاده شما - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - بسیار ساده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - باشند (مثلا 123456) تا زمانی که با دیتابیس آن از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - پسوردهای لو رفته انطباق نداشته باشد، با ارائه هشدارهای پی در پی مزاحم کارتان نمی شود. علاوه بر این، غول جستجو قصد دارد اطلاعاتی را به صورت ناشناس از فرایند استفاده شما از  افزونه جدید کروم جمع آوری کرده و در پروژه های تحقیقاتی خود از آنها استفاده نماید. مثلا بررسی می کند که در جستجوهایش برای پسوردهای شما چندبار به کلمات ناایمن برخورده یا بعد از ارائه هشدار کلمات عبور خود را تعویض میکنید یا خیر.

گوگل خاطر نشان کرده که فرایند انطباق دادن کلمات عبور و نام های کاربری کاملا به صورت لوکال انجام می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر منجیل استان گیلان - و خودش از آنها مطلع نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone