🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31529.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت ویوو نکس دوال با نمایشگر دوگانه [تماشا کنید]

شرکت های چینی به لطف بازار پر رونق داخلی جسارت آزمایش نوآورهای جدید نظیر نمایشگر دوگانه را پیدا کرده اند که حتی غول های فناوری جرات کافی برای پیاده سازی آن را ندارند. نتیجه این ...

شرکت های چینی به لطف بازار پر رونق داخلی جسارت آزمایش نوآورهای جدید نظیر نمایشگر دوگانه را پیدا کرده اند که حتی غول های فناوری جرات کافی برای پیاده سازی آن را ندارند. نتیجه این جسارت توسعه موبایلی مثل ویوو نکس دوال با طراحی منحصر به فرد است و حالا «زک نلسون» مقاومت فیزیکی این دستگاه را نیز بررسی کرده است.

قبل از شروع کار ظاهر خاص موبایل و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شهسوار استان مازندران - پیکربندی دوربین توجه کاربر را به خود جلب می کند. همچنین ویوو با توجه به طراحی ویژه بدنه کیس محافظی را در جعبه قرار داده که تنها فریم کناری را می پوشاند.

ویدیوی تست مقاومت ویوو نکس دوال مطابق معمول توسط کانال - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شهسوار استان مازندران - یوتیوبی JerryRigEverything منتشر شده است. خوشبختانه نمایشگر دوم با لایه ای محافظ پوشانده شده که حتی در برابر تست حرارت مستقیم هم از آن محافظت می کند اما چینی ها از تعبیه این لایه برای پنل اصلی خودداری کرده اند و در نتیجه با قرار گرفتن در معرض شعله فندک لکه ظاهر می شود. با برداشتن پلاستیک محافظ و شروع تست، خط و خش ها در سطح ۶ روی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شهسوار استان مازندران - نمایشگر ظاهر شده و در سطح ۷ عمیق تر می شوند.

تعمیر و تعویض قطعات ویوو نکس دوال کار ساده ای نیست

هرچند مجهز بودن به دو نمایشگر در نگاه اول مقاومت گوشی را کاهش می دهد اما خوشبختانه دستان نه چندان ظریف زک هم قادر به خم یا خرد کردن بدنه ویوو نکس دوال نیست تا شاهد مقاومتی مشابه نوبیا ایکس - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شهسوار استان مازندران - باشیم.

در تست کالبدشکافی این موبایل دیدیم که میزبان مادربوردی بسیار شلوغ و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شهسوار استان مازندران - در هم ریخته است و قطعات مهمی مثل هردو صفحه نمایش، دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شهسوار استان مازندران - سه گانه، آنتن ها و غیره مستقیما به آن متصل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شهسوار استان مازندران - شده اند. در نتیجه تعمیر و تعویض قطعات ویوو نکس دوال کار ساده ای نیست و در صورت خرید بهتر است با دقت هرچه تمام تر از آن نگهداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone