🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31526.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

جوانی ۲۰ ساله به جرم هک سیم کارت ۱۰ سال به زندان می‌رود

به گزارش Androidauthority قاضی دادگاهی در آمریکا جوئل اورتیز را به جرم هک سیم کارت ، برای مدت ۱۰ سال روانه زندان کرد. این جوان ۲۰ ساله طی تلاش‌های متعدد خود برای هک سیم کارت شهروندان آمریکا موفق ...

به گزارش Androidauthority قاضی دادگاهی در آمریکا جوئل اورتیز را به جرم هک سیم کارت ، برای مدت ۱۰ سال روانه زندان کرد. این جوان ۲۰ ساله طی تلاش‌های متعدد خود برای هک سیم کارت شهروندان آمریکا موفق شد که مبلغی معادل ۵ میلیون دلار بدزدد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان

این حکم در واقع اولین مجازات رسمی است که توسط دادگاه‌های جهان برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - جرم هک سیم کارت تعیین می‌شود و اورتیز به عنوان اولین هکر سیم کارت در روز ۲۳ اسفندماه امسال راهی زندان خواهد شد.

هک سیم کارت چیست؟

نحوه عملکرد SIM jacking یا SIM hijacking بدین صورت است - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - که مجرم در ابتدا اطلاعات شخصی افراد را می‌دزدد و سپس با کمک کارمند شبکه‌ی اپراتور موبایل، یک سیم کارت جعلی بر اساس این اطلاعات می‌سازد. بدین ترتیب هکر می‌تواند با سیم کارت جدید تمامی گذرواژه‌های مورد نیاز برای نفوذ به اکانت‌های ارزمجازی کاربر را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیدا کرده و مبالغ موجودی را به حساب خود انتقال دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان

کاربران باید مراقب تماس های پشتیبانی باشند

دو روش به خصوص برای هک سیم کارت وجود دارد؛

  • یک روش این است که تبهکار می تواند تلفن هوشمندی را به صورت فیزیکی بدزدد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - و با حک سیستم‌های امنیتی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - به اطلاعات مورد نظرش دسترسی پیدا کند.
  • اما در روش دوم، هکر سیم کارت ترفند جالب و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - زیرکانه‌ای برای دسترسی به اطلاعات کاربر بکار می‌برد؛ مجرم در ابتدا با کاربر تماس می‌گیرد و خود را مسئول پشتیبانی اپراتور موبایلی معرفی می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان

بدین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - ترتیب هکر‌ با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - جلب اعتماد کاربر می‌تواند دیتا امنیتی وی را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - بدست آورد و با استفاده از همین اطلاعات، تمامی حساب‌های ارز مجازی یا رمز ارز کاربر را خالی کند.

به گزارش پلیس آمریکا روز به روز - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - بر محبوبیت هک سیم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - کارت اضافه می‌شود چرا که روند انجامش بسیار آسان است و روی غفلت یا نا‌آگاهی کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - مانور می‌دهد. تا به حال مجرمان بسیاری از این روش - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای سرقت‌های بزرگ استفاده کرده‌اند و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گلپایگان استان اصفهان - روند رو به رشد این جرم به جایی رسیده که مجازاتی ۱۰ ساله برایش تعیین شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هژیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا طرفای کاظم آباد گلپایگان سرویس کار اجاق گاز و فر نف دارید
پاسخ: بله در کاظم آباد شهر گلپایگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone