🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31524.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رگولاتوری: دستورالعمل اجرایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ابلاغ شد

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی خبر داد. «حسین فلاح جوشقانی» می‌گوید در این دستورالعمل شرایط متقاضیان حقیقی و ...

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی خبر داد.

«حسین فلاح جوشقانی» می‌گوید در این دستورالعمل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - شرایط متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت پروانه، ضوابط اعمال مقررات و رسیدگی به تخلفات، نظارت و ارزیابی عملکرد و نحوه رتبه‌بندی دفاتر مشخص شده است و تمامی دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان باید شرایط و تعهدات درج شده در پروانه، مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و آئین‌نامه‌های مربوط به آن و همچنین متن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - قرارداد و تفاهم‌نامه‌های انجام شده با دستگاه‌های خدمات‌دهنده را رعایت و اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت تخصصی بر خدمات واگذار شده به دفاتر به عهده دستگاه خدمت‌دهنده است، تاکید کرد:

«به منظور جلوگیری از هرگونه اعمال سلیقه و تضییع حقوق دارندگان پروانه، مشتریان و دستگاه‌های خدمت‌دهنده، مشکلات مربوط به اجرای تعهدات و اعمال مقررات در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - کمیته‌های استانی و کشوری بررسی و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - رسیدگی می‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی دریافت وجوه اضافه بر هزینه خدمات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - ابلاغ شده از سوی رگولاتوری، جعل یا مخدوش کردن پروانه، واگذاری یا انتقال امتیاز پروانه بدون دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، تغییر مکان دفتر، عدم احراز هویت خدمات گیرندگان، تمدید نکردن پروانه در زمان تعیین شده، بکارگیری کارکنان فاقد گواهینامه آموزشی معتبر و مرتبط با فعالیت‌های دفاتر را از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - مصادیق نقض تعهدات و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - جریمه‌ها عنوان کرد و گفت: «در این آئین‌نامه ۲۳ مورد به عنوان نقض تعهدات پیش‌بینی شده که بسته به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - مورد، دفاتر متخلف مشمول لغو پروانه یا تعلیق خدمات می‌شوند.»

فلاح جوشقانی درباره معیارهای ارزیابی دفاتر و درجه‌بندی آنها اظهار کرد:

«در دستورالعملی که ابلاغ شده دفاتر براساس سطح جغرافیائی شامل کلان شهرها، مراکز استان و شهرها درجه‌بندی شده‌اند و تعداد خدماتی که هر دفتر می‌تواند ارائه دهد با توجه به تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - خدمات قابل ارائه در محدوده شهر یا روستا تعیین می‌شود و بر این اساس دفاتر درجه سه حداکثر ۳۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - درصد، دفاتر درجه دو حداکثر ۷۰ درصد و دفاتر درجه یک ۱۰۰ درصد همه خدمات را می‌توانند ارائه کنند.»

وی فضا و مکان استقرار دفتر، تعداد پرسنل، سابقه فعالیت دارنده پروانه، میزان رضایتمندی مردم از خدمات دفتر براساس نتایج نظرسنجی و ... را از معیارهای ارزیابی دفاتر پیشخوان عنوان کرد که در این آئین‌نامه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ملایر استان همدان - برای آن سقف امتیاز پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone