🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31528.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات جدید از گلکسی اس 10؛ دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و شارژ بیسیم معکوس

به زمان رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 10 در اول اسفند ماه نزدیک‌تر می‌شویم و طبق انتظار خبر‌ها و اطلاعات بیشتری از غول‌های نسل بعد سامسونگ به گوش می‌رسد. حالا اطلاعات به دست آمده ...

به زمان رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 10 در اول اسفند ماه نزدیک‌تر می‌شویم و طبق انتظار خبر‌ها و اطلاعات بیشتری از غول‌های نسل بعد سامسونگ به گوش می‌رسد. حالا اطلاعات به دست آمده مشخصات جدیدی از پرچمداران - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - قدرتمند کره‌ای را فاش کرده است.

بنا بر گزارش gsmarena فردی موفق شده از پرچمداران سه گانه‌ی سامسونگ پیش از معرفی رسمی در اول اسفند ماه استفاده کند و تجربه‌ی شخصی خود را با این خبرگزاری در میان گذاشته است. طبق این گزارش به نظر می‌رسد که دوربین سلفی حفره‌ای تعبیه شده درون نمایشگر در گلکسی اس 10 هر سه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - پرچمدار ۱۰ مگاپیکسلی است و لنز دوم به عنوان سنسور تشخیص عمق انجام وظیفه خواهد کرد.

نسخه‌ی پلاس دارای باتری ۴۱۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود.

بهره‌مند شدن هر سه نسخه‌ از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - نمایشگر سوپر AMOLED با پشتیبانی از پردازش رنگ ۱۰ بیتی از دیگر نکات اشاره شده در این گزارش است. علاوه بر این طبق ادعاهای فرد یاد شده حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر در نسخه‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از دقت و سرعت بهتری نسبت به رقبا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - برخوردار است اما همه‌ی یک سوم پایینی صحفه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - نمایش را به خود اختصاص نخواهد داد. همچنین در این گزارش اضافه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - که نسخه‌ی پلاس دارای باتری ۴۱۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود و از شارژ بیسیم معکوس پشتیبانی خواهد کرد.

اما این پایان اطلاعات جدید منتشر شده از پرچمداران جدید سامسونگ نیست و مثل روز‌های گذشته باز هم تصاویر جدیدی از این سه گوشی منتشر شد. در توییتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - صفحه‌ی SaudiAndroid چهار تصویر از گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس منتشر کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - که شایعات قبلی را تایید می‌کند. استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به طور حتم در هر دو نسخه وجود خواهد داشت. همچنین این دستگاه‌ها دارای دوربین سه گانه‌ی پشتی هستند.

علاوه بر این وبسایت WinFuture هم تعداد زیادی از تصاویر جدید گلکسی اس 10 را منتشر کرده که در آن‌ها می‌توان رنگ‌های مختلف این تلفن‌های هوشمند را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - مشاهده کرد. در این تصاویر می‌توان رنگ‌های سفید، سبز و مشکی را دید. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده توسط WinFuture را مشاهده کنید:

در خبر‌های منتشر شده از این وبسایت می‌توان رندر‌هایی دیگر در رنگ‌های مشکی سرامیکی و مشکی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - بلوری را هم مشاهده کرد. نکته‌ی جالب توجه تصاویر اینجاست که در آن‌ها می‌توان تفاوت اندازه‌ی گلکسی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - اس 10 و نسخه‌ی پلاس را متوجه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس

در انتهای گزارش به ایرباد‌های جدید سامسونگ گلکسی اس 10 اشاره شد که به صورت بی سیم امکان شارژ شدن خواهند داشت. بنابر شایعات احتمالا ایرباد‌های سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - گلکسی اس 10 با قیمت ۱۴۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس

سامسونگ قرار است اول اسفند ماه سال جاری در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - مراسمی که در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد، به رونمایی رسمی از تلفن‌های هوشمند نسل آینده‌ی خود بپردازد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نی ریز استان فارس - که یکی از آن‌ها گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** اجاق گاز و فر لامیرا VK30 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone