🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36272.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

باگ جدید واتس اپ: نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن به نمایش در نمی‌آید

هفته گذشته گزارشی به دست رسید که نشان می‌داد به‌خاطر باگ جدید واتس‌ اپ، شماره‌ها کاملا مسدود نمی‌شوند و فرد بلاک شده همچنان می‌تواند پیام بفرستد. حالا با توجه به گفته‌های کاربران به‌نظر می‌رسد که ...

هفته گذشته گزارشی به دست رسید که نشان می‌داد به‌خاطر باگ جدید واتس‌ اپ، شماره‌ها کاملا مسدود نمی‌شوند و فرد بلاک شده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران - همچنان می‌تواند پیام بفرستد. حالا با توجه به گفته‌های کاربران به‌نظر می‌رسد که با آپدیت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران - جدید واتس‌ اپ این اپلیکیشن درگیر یک باگ جدید دیگر هم شده است؛ نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن به نمایش در نمی‌آید.

در این باگ جدید، اگر کسی پیامی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران - بفرستد در بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران - اعلان‌ها نام ارسال کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران - نشان داده نمی‌شود و بنابراین برای اینکه بدانید چه کسی پیام را فرستاده مجبورید خود برنامه را باز کنید. هر چند این باگ به ظاهر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران - مشکل کوچکی به حساب می‌آید ولی خیلی از کاربران نسبت به عدم نمایش نام ارسال کننده ابراز نارضایتی کرده‌اند و به دنبال راه حل هستند.

البته یک روش برای رفع این مشکل وجود دارد؛ کافیست به WhatsApp Settings بروید، روی Notifications - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران - کلیک کنید و Show Preview را فعال نمایید. سپس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران - به تنظیمات آیفون رفته، در قسمت Notifications گزینه WhatsApp را پیدا کنید و در نهایت با کلیک روی Show Previews آن را روی حالت Never قرار دهید.

فعلا گزارشی از اینکه کاربران اندرویدی با این مشکل مواجه شده‌اند به دست نرسیده و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران - تمام اعتراضات از سوی دارندگان آی‌دیوایس‌ها بوده است. واتس‌ اپ با حدود یک میلیارد و پانصد میلیون کاربر، محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر چمستان استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساریان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب روزتون بخیر احیانا منطقه روستای لسفی جان چمستان تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در روستای لسفی جان شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone