🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36273.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی احتمالی موبایلی از سری گیمینگ ROG ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۸

چند وقت پیش ایسوس اشاره کرده بود که ممکن است موبایل هوشمندی مخصوص گیمرها بسازد. اکنون به نظر می‌رسد که تصمیم این شرکت جدی است و امیدوار است که تا پایان سال میلادی یک موبایل ...

چند وقت پیش ایسوس اشاره کرده بود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - که ممکن است موبایل هوشمندی مخصوص گیمرها بسازد. اکنون به نظر می‌رسد که تصمیم این شرکت جدی است و امیدوار است که تا پایان سال میلادی یک موبایل منحصر به فرد از سری گیمینگ ROG معرفی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان

این تولید‌ کننده‌ی کامپیوتر و موبایل با انتشار یک تصویر به خصوص در توییتر از عرضه این موبایل خبر داد و خاطر نشان نمود که این گوشی به سری گیمینگ ROG (برگرفته شده از سرواژه های Republic of - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - Gamers به معنی جمهوری گیمرها) تعلق دارد. عکس منتشر شده، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که به یک کنترلر بازی وصل شده است.

شایعات حاکی از آن است که ایسوس قصد دارد سیزدهم تیرماه از این موبایل رونمایی کند چرا که در پوستر لو رفته از این محصول چنین تارخی به چشم می‌خورد. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - از طرفی این وسیله - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - به احتمال قوی گل سر سبد ایسوس در نمایشگاه Computex 2018 خواهد بود و در این مکان عرضه خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان

اطلاعات زیادی درباره این موبایل هنوز لو نرفته و هنوز رسانه‌ای از مشخصات، قیمت و بازار‌های هدف این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - محصول خبر ندارد و باید برای دانستن این مطالب بیشتر صبر کرد.

ایسوس شاید از شرکت های یکه تاز عرضه‌ی تولید موبایل به حساب نیاید اما منطقی است که این شرکت به سراغ تولید گوشی‌هایی مخصوص گیمر‌ها برود چرا که اکنون بسیاری از شرکت‌ها که محصولاتی مخصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - گیمر‌ها تولید می‌کنند، سراغ ساخت چنین دیوایس‌هایی رفته‌اند. در همین راستا آبانماه سال گذشته، کمپانی ریزر از ریزفون رونمایی نمود و شیائومی هم فروردین ماه از موبایل هوشمند بلک شارک ونمایی نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان

نمایشگر ۵.۹۹ اینچی بلک شارک از نوع IPS LCD بود و از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - رزولوشن Full HD+ به همراه نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - می برد. چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ دستگاه هم با سیستم خنک کننده مایع چند مرحله ای همراه شده بود و عملکرد بسیار مطلوبی را رقم می‌زد. حال باید دید گوشی مخصوص گیم ایسوس قادر خواهد بود با چنین موبایلی رقابت کند یا خیر.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به موبایل گیمینگ ریزر فون

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone