🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36275.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پیش نمایش جدید ویندوز 10 منتشر شد؛ بهبود قابلیت Sets و اتصال وایرلس به پروژکتورها

آپدیت ویندوز 10 مرتبا ادامه دارد. در همین راستا مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه پیش‌نمایش جدیدی از ویندوز 10 را منتشر کرده است. در این پیش نمایش شاهد ارتقای عملکرد قابلیت‌هایی همچون Sets، وایرلس پروجکشن، RSAT ...

آپدیت ویندوز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - 10 مرتبا ادامه دارد. در همین راستا مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه پیش‌نمایش جدیدی از ویندوز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - 10 را منتشر کرده است. در این پیش نمایش شاهد ارتقای عملکرد قابلیت‌هایی همچون Sets، وایرلس پروجکشن، RSAT و همچنین بهبودهایی در مرورگر اِج و تجربه نصب برنامه‌ها خواهید بود.

بیلد جدید ویندوز جزو زیرشاخه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - آپدیت رد استون 5 به شمار می‌رود که مایکروسافت تا چند ماه دیگر آن را منتشر می‌کند. تا امروز، پنج آپدیت بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - و عمده برای ویندوز 10 منتشر شده که به ترتیب آپدیت‌های نوامبر، آپدیت سالیانه، آپدیت Creators، آپدیت Fall Creators و در نهایت آپدیت آوریل 2018 را شامل می‌شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس

در بیلد جدیدی که از آن صحبت می‌کنیم، مایکروسافت تمرکز زیادی بر قابلیت Sets داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - و تلاش کرده که آن را نسبت به بیلد‌های قبلی ارتقاء بدهد. اگر با Sets آشنا نیستید، باید بدانید که در جدیدترین آپدیت‌های ویندوز می‌توانید درست مثل یک مرورگر برنامه‌ها و پنجره‌های مختلف را در قالب تب‌های کنار هم چیده شده مشاهده و مدیریت نمایید.

با این آپدیت حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - هر بار که روی دکمه + در یک پنجره Sets کلیک کنید، در تب جدید باز شده آخرین اپلیکیشن‌هایی که از آن‌ها بازدید کرده‌اید به نمایش درمی‌آیند. در واقع اگر بخواهیم بهتر بگوییم، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - این اپلیکیشن‌ها به شما پیشنهاد می‌شوند - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - به اضافه این که به فهرست کلیه اپلیکیشن‌های نصب شده در ویندوز نیز از همین قسمت دسترسی خواهید داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس

اما بهبود بعدی، در گزینه وایرلس پروجکشن ویندوز صورت گرفته است. حالا در صورت اتصال به یک پروژکتور بی‌سیم بنری در بالای صفحه پدیدار می‌‌شود. از این بنر قادر هستید که وضعیت اتصال‌تان را چک کنید یا در صورت تمایل اتصال را قطع و مجددا به یک پروژکتور دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - وصل شوید. همچنین امکان تنظیم اتصال (از جمله تنظیم میزان تأخیر در پخش تصویر) را هم به لطف سه حالت مختلف گیم، ویدیو و Productivity (حالت پیش‌فرض) را نیز در اختیار خواهید داشت.

اما در مورد مرورگر اِج، حالا پشتیبانی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - API مهم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - Web Authentication را داریم که می‌تواند برای ورود به حساب‌ کاربری در وبسایت‌های مختلف بدون نیاز به تایپ رمز عبور کاربرد داشته باشد. و در نهایت باید بدانید که در بیلدهای جدید ویندوز دیگر نیازی به به‌روزرسانی دستی RSAT (یا Microsoft Remote Server Administration Tools) نیست و این کار به صورت خودکار انجام خواهد شد.

این آپدیت ویندوز 10 به طور خودکار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - روی سیستم شما نصب می‌شود، مگر آنکه آپدیت‌های اتوماتیک را خاموش کرده باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone