🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36269.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بسته های ماه رمضانی اینترنت مشترکین همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده که کمپین ماه رمضان اینترنت پرسرعت این اپراتور از 10 خرداد ماه آغاز می شود و تا آخر ماه مبارک ادامه دارد. در این طرح با خرید هر طرح ...

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده که کمپین ماه رمضان اینترنت پرسرعت این اپراتور از 10 خرداد ماه آغاز می شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - تا آخر ماه مبارک ادامه دارد. در این طرح با خرید هر طرح اینترنت، بسته‌ای مشابه به او هدیده داده می‌شود. بسته پیشنهادی به مشترکین بنا به الگوی مصرف آنها  طراحی شده و شامل بسته های سه ماهه، یک ماهه و هفتگی است.

نکته قابل توجه اینجاست این کمپین شامل افرادی است که در حال حاضر از اینترنت همراه استفاده نمی کنند و یا اگر از اینترنت استفاده می کنند، بسته فعال ندارند. این حرف به این منظور است که طرح‌های هدیه روی بسته‌های فعلی لحاظ نمی‌شوند. هدیه ها به صورت مختلف و شانسی خواهد بود و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - برای برخی شامل بسته رایگان با حجم های مختلف یک ماهه یا یک هفته ای است و برای عده ای دیگر شامل بسته هایی با ۱۵ الی ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرخرود استان مازندران

در این طرح، بسته هایی که دارای رزرو خودکار هستند، رزرو خودکار آنها، بسته آلفا+ ۳۰ روزه با حجم ۲ گیگ+۲ گیگ هدیه شبانه به قیمت ۱۲ هزار تومان است. همچنین در زمان خرید این بسته ها دارا بودن بسته رزرو به مشترک اطلاع داده شده و از وی تایید گرفته می شود.

گفتنی است تا زمانی که کمپین رمضان فعال است، پس از اتمام حجمی یا زمانی بسته، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - محدودیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - در تعداد دفعات خرید مجدد بسته وجود ندارد. حتی مشترک می تواند پیش از اتمام بسته در حال مصرف، بسته پیشنهادی موجود در #۱۰۰۰* - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - را رزرو نماید تا بعدا از آن بهره مند گردد. بسته های پیشنهادی کمپین، هم مشترکین فعلی و هم مشترکین جدید را که تازه به شبکه پیوسته اند، شامل می شود.

مشترکین همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال اپراتور اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند و مفاد طرح را مطالعه نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone