تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13692.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس: در پی رفع موانع کسب‌وکار‌های آنلاین هستیم

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس تاکید دارد که گفتمان حاکم در مجلس یازدهم نه تنها به دنبال محدود کردن فضای مجازی نیست بلکه قصد دارد موانع را از سر راه کسب و کارهای آنلاین بردارد ...

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس تاکید دارد که گفتمان حاکم در مجلس یازدهم نه تنها به دنبال محدود کردن فضای مجازی نیست بلکه قصد دارد موانع را از سر راه کسب و کارهای آنلاین بردارد تا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - این نوع تجارت رونق بگیرد.

«مجتبی توانگر» نماینده تهران، ری - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - و شمیرانات و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی ظهر روز چهارشنبه، پنجم خرداد ماه ۱۴۰۰ به بازدید از مجموعه یکتانت پرداخت و در خصوص دغدغه‌های کسب و کار‌های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - آنلاین به گفت و گو با مدیران این شرکت پرداخت.

توانگر در خلال این بازدید با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی در رونق کسب و کار‌های آنلاین گفت: «اکثریت مجلس یازدهم و گفتمان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - حاکم بر آن به دنبال محدود کردن فضای مجازی نیست بلکه به دنبال برطرف کردن موانع و محدودیت‌ها برای رونق هرچه بیشتر کسب وکار‌های آنلاین است. »

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران

رئیس کمیته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - اقتصاد دیجیتال مجلس یازدهم در خصوص اهمیت نقش نقش استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های آنلاین در رشد و شکوفایی اقتصاد دیجیتال اظهار داشت: «در دنیای امروز، اقتصاد دیجیتال به یکی از اهرم‌های رشد و پیشرفت کشور تبدیل شده است. نقطه شروع و درگاه ورود به اقتصاد دیجیتال، استارتاپ‌ها هستند. پیشرفت کشور در این حوزه نیز از مسیر توسعه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - استارت‌اپ‌ها و کسب - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - و کار‌های آنلاین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - و شرکت‌های دانش بنیان می‌گذرد. »

توانگر در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - بخشی از صحبت‌های خود به یکی از دغدغه‌های اکوسیستم کسب‌وکار‌های آنلاین یعنی محدودیت فعالیت شبکه‌های اجتماعی و مشخصاً مسئله فیلترینگ اشاره کرد و گفت: «بخشی از جامعه ما حساسیت‌هایی نسبت به محدود کردن فضای مجازی دارند. دغدغه‌های این بخش دغدغه‌های درستی است اما این موضوع به معنای آن نیست که محدود کردن، یک موضوع دائمی است. اکثریت مجلس یازدهم و گفتمان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - حاکم بر آن دنبال محدود کردن فضای مجازی نیست بلکه به دنبال برطرف کردن موانع و محدودیت‌ها است. علاوه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - بر رفع محدودیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی، تقویت شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز مدنظر مجلس یازدهم است. »

توانگر با تأکید بر نقش تبلیغات در رونق کسب وکار‌های آنلاین داخلی خاطرنشان کرد: «مجموعه‌هایی همچون یکتانت نقش قابل توجهی در کمک به رونق کسب و کار‌های داخلی و اقتصاد کشور دارند و می‌توانند فضای کسب و کاری کشور را به سمتی هدایت کنند که در آن، رابطه بین کسب و کار‌ها و مخاطبان و مشتریان آن‌ها به خوبی برقرار شود. »

توانگر باور دارد که تکنولوژی‌های نوینی همچون هوش مصنوعی یکی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - از قابلیت‌های جدیدی است که بشر با کمک آن می‌تواند در اقتصاد دیجیتال تحولی ببخشد:

«هوش مصنوعی یکی از قابلیت‌های جدیدی است که بشر به آن دست پیدا کرده و مورد توجه ما است. قوانین و تسهیلات لازم در این بخش در کشور ما هنوز ایجاد نشده اما ما در کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس، مرکز پژوهش‌های مجلس و نهاد‌های پژوهشی همکار روی این موضوع کار می‌کنیم. بازدید امروز ما از یکتانت نیز در راستای استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی در همین بخش بوده است. اتفاقات دلگرم‌کننده‌ای در آینده نزدیک در این عرصه اتفاق خواهد افتاد و ما به آن‌امیدوار هستیم. در بررسی این مجموعه‌ها توجه به این نکته حائز اهمیت است که چه قوانینی وجود دارد و چه موانعی وجود دارد. فکر می‌کنم مهم‌ترین نکته بحث تحریم‌ها است. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - برخلاف تصوری که تحریم‌ها را مانع می‌دید - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران - فکر می‌کنم این تحریم‌ها موجب شکوفایی نیروی نخبه‌ی جوان کشور و خلاقیت آن‌ها شد. »

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلوگاه استان مازندران

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس یازدهم همچنین اهمیت مشارکت مجموعه‌های بخش خصوصی در کمک و مشاوره به مجلس اشاره کرد و گفت: « نگاه ما نگاه حمایتی است. یکی از شعار‌های جدی مجلس یازدهم، موضوع شفافیت است. من فکر می‌کنم که بخش خصوصی مانند همین مجموعه یکتانت بایستی به ما در بحث محتوایی، قانون‌گذاری، تصمیم‌گیری و نظارتی کمک کنند. تلاش ما در مجلس این است که با معرفی‌گره‌های موجود در بازار از سمت بخش خصوصی، به برطرف شدن این‌گره‌ها کمک کنیم. »

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آهنگ نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بسیار خوشحالم که اطمینان دارم مشتریانی که خدمات شرکت تعمیرچی را دریافت می کنند، از کیفیت و سرعت ارائه خدمات این شرکت راضی هستند. به خصوص تعمیر یخچال زیمنس KG76NVI31M در شهر گلوگاه منطقه خورشیدکلا که در منزل مشتری انجام شده است، به نظر می‌رسد تجربه مشتری عالی و رضایت مشتری از خدمات تعمیرچی بیش از حد است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone