🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34173.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه در ویندوز برنامه‌ها را همیشه با دسترسی Administrator اجرا کنیم؟

اجرای نرم افزار های مختلف با دسترسی Administrator یا Run as administrator که احتمالا بیشتر با آن آشنا باشید، به برنامه ها و اپلکیکیشن های مورد استفاده دسترسی های بیشتری می دهد. بعضی از اپلیکیشن ...

اجرای نرم افزار های مختلف با دسترسی Administrator یا Run as administrator که احتمالا بیشتر با آن آشنا باشید، به برنامه ها و اپلکیکیشن های مورد استفاده دسترسی های بیشتری می دهد. بعضی از اپلیکیشن ها برای انجام درست وظایف خود همیشه به این دسترسی ها نیاز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - دارند تا بتوانند به فایل های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - رجیستری دسترسی داشته باشند یا حتی بعضی از فایل های سیستمی را تغییر دهند و یا حتی به فولدر هایی که دسترسی به آن ها امکان پذیر نیست، دسترسی داشته باشند.

گاهی اوقات بعضی از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - برنامه ها هر زمان که اجرا می شوند نیازمند دسترسی Administrator هستند و شما باید هربار این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - دسترسی را برای آن ها ایجاد کنید. اگر نرم افزار یا اپلیکیشنی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - در اختیار دارید که این ویژگی را داراست و اگر حوصله‌ی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - تایید دسترسی نرم افزار های مختلف به فایل های سیستمی را ندارید می‌ توانید با استفاده از روشی که در این مطلب به آن اشاره می کنیم، به نرم افزار های مختلف دسترسی Administrator بدهید. با ما - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - همراه باشید.

روش ایجاد دسترسی Administrator به نرم افزار ها

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران

برای این که نرم افزار ها همیشه با دسترسی Administrator اجرا شوند، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • ۱. منوی Start را باز کنید.
  • ۲. از لیست All Apps اپلیکیشنی که می‌ خواهید دسترسی Administrator داشته باشد را بیابید.
  • ۳. روی اپلیکیشن کلیک راست کنید و سپس به More > Open File Location بروید.
  • ۴. محلی که نرم افزار نصب شده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - نمایش داده می شود. روی اپلیکیشن مجددا کلیک راست کنید.
  • ۵. از بخش Properties به سربرگ Shortcut بروید.
  • ۶. گزینه‌ی Advanced را انتخاب کنید.
  • ۷. در انتها، تیک Run as administrator را فعال کنید.
  • ۸. روی OK کلیک کنید تا مراحل طی شده ذخیره گردد.

با استفاده از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - این روش اپلیکیشن مورد نظر برای همیشه با دسترسی Administrator اجرا خواهد شد. هر زمان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - که خواستید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - این دسترسی را غیر فعال کنید، کافیست مجددا مراحل بالا را طی کنید و در مرحله‌ی ۷، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - تیک گزینه‌ی Run as - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - administrator را بردارید.

به یاد داشته باشید که با این روش، شما دیگر قبل از اجرای نرم افزار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - نیازی به کلیک راست کردن و سپس زدن گزینه‌ی Run as administrator نخواهید داشت. اما بعد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - از اجرای نرم افزار باید هشدار UAC که به صورت پاپ آپ ظاهر می شود را تایید کنید. همچنین راه های دیگری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - وجود دارد که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - همه‌ی اپلیکیشن‌ ها و نرم افزار ها بتوانند با دسترسی Administrator اجرا شوند. اما به هیچ عنوان این مورد را توصیه نمی کنیم چرا که ممکن است بعضی از نرم افزار ها، بدون اطلاع شما به فایل های سیستمی دسترسی پیدا کنند و آسیب های جبران ناپذیری به کامپیوتر شما وارد کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone