🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33164.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تعرفه‌های اینترنت ثابت از دو ماه آینده آزاد می‌شوند

معاون وزیر ارتباطات خبر داده که تا دو ماه آینده بنا به درخواست اپراتورهای اینترنتی، تعرفه صوت اصلاح می‌شود و اینترنت هم دارای تعرفه‌ای آزاد خواهد شد. «حسین فلاح جوشقانی» تاکید کرده که آنها هم ...

معاون وزیر ارتباطات خبر داده که تا دو ماه آینده بنا به درخواست اپراتورهای اینترنتی، تعرفه صوت اصلاح می‌شود و اینترنت هم دارای تعرفه‌ای آزاد خواهد شد. «حسین فلاح جوشقانی» تاکید کرده که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آنها هم خواهان آزادسازی تعرفه‌ها هستند و مقررات این موضوع - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را آماده کردند و در دستور کار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار داده‌اند.

جوشقانی از ترس بخش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خصوصی برای این اقدامات جدید خبر داده و گفته که آنها حس می‌کنند اگر در آزادسازی نظارتی نباشد، شرکت‌های بزرگتر با تعرفه‌های تهاجمی (بنا به تعبیری دامپینگ) بازار را از آن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خود می‌کنند:

«اما باید اذعان کرد که در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازاری که رقابت باشد، کاربر حق انتخاب دارد و می‌تواند از بخش‌های مختلف استفاده کند. این‌طور نیست که آنجا اپراتور هر قیمتی خواست ارائه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کند. با کنترل قیمت‌ها آزادی عمل به اپراتورها داده می‌شود، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مخصوصا اپراتورهای ضعیف‌تر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که بتوانند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تعرفه بهتری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ارائه دهند. به همین دلیل اصلاح تعرفه‌ها طی یک یا دو ماه آینده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اتفاق می‌افتد.»

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

وی به افزایش تعرفه صوت در اپراتورها نیز اشاره کرد، موضوعی که FCPها عقیده دارند اپراتورها با مانور دادن روی آن و سودآوری از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آن توانسته‌اند جبران هزینه‌های ارزان دیتا خود را کنند و این عمل را یک امر نادرست در زمینه تجارت عنوان کرده‌اند:

«اکنون عمده سرمایه‌گذاری و درآمد اپراتورها در حوزه دیتاست و روند در دنیا هم به سمت کاهش صوت است. به علاوه اینکه شرایط اقتصادی اپراتورها اخیرا طوری بوده که قیمت دیتا و تعرفه صوت را افزایش دادند و صوت را به سقف چسباندند؛ البته این در چارچوب رگولاتوری است. یعنی اگر قبلا این‌طور - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بود که روی صوت یارانه می‌دادند، اکنون تعرفه صوت را هم به سقف رساندند.»

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه شاید بخشی از مشکلات FCPها (ارائه‌کنندگان اینترنت ثابت) با تعرفه اپراتورهای موبایل مرتبط باشد، تاکید داشت که این تمام مشکل نیست و در حقیقت باید به توسعه ارتباطات ثابت بپردازیم تا کاربران به سمت اینترنت موبایل مهاجرت نکنند: «در حال حاضر توقعات و کاربردهای مشترکین از اینترنت بالا رفته - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و نیاز به سرعت بالاتر وجود دارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone