🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44849.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ بازگشت همسایه آزاری

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Crazy Taxi Gazillionaire

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

به هفت سنگ این هفته باید لقب «نوستالژیک ترین مطلب هفت سنگ» امسال را بدهیم. یکی از دلایلی که این حرف را می زنیم، بازگشت مجموعه معروف Crazy Taxi یا تاکسی دیوانه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روی اسمارت فون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ها است؛ عنوانی که قسمت های پیشینش به شما نقش یک راننده را می داد و باید طی زمانی معین، به نقطه مشخص شده می رسیدید. Crazy Taxi Gazillionaire آمده تا خاطرات خوب گذشته را تکرار کند، البته با حال و هوایی متفاوت!

بر خلاف قسمت های قبلی که شما - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تنها یک ماشین را کنترل می کردید، کمپانی سگا برای ساخت Gazillionaire رو به سبک Idle Games یا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کلیکی آورده و بنابراین کار چندان سختی پیش رو ندارید؛ برای راه اندازی امپراطوری تاکسیرانی خود، ساختمان های گوناگونی احداث کرده و با یک کلیک روی آن ها پول به جیب بزنید. متاسفانه Gazillionaire آن عنوانی که از سری Crazy Taxi انتظار داشتیم نیست اما حداقل می تواند تا حدودی سرگرم کننده باشد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Crazy Taxi Gazillionaire

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 266 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - / 70 مگابایت زبان:

Neighbours from Hell

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

دومین عنوان خاطره انگیز هفت سنگ این هفته؛ بعید است نام Neighbours from Hell یا همان «همسایه جهنمی» را نشنیده و طعم عجیب تجربه آن را نچشیده باشید. عنوانی که در آن باید با کار گذاشتن تله های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مختلف، همسایه خود را اذیت می کردید. کمپانی THQ در اقدامی تحسین برانگیز، تصمیم به پورت بازی های این سری برای تلفن های هوشمند آن هم به صورت رایگان نموده و به کسانی که می خواهند یکی از سادیسمی ترین عناوین صنعت گیمینگ را تجربه کنند، پیشنهاد می کنیم Neighbours from Hell را از دست ندهند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Neighbours from Hell

سازنده: THQ Nordic قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1140 مگابایت زبان:

Bouncy Hoops

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

شنیده اید می گویند در ایران از هر چیزی وانتش را می سازند؟ به نوعی مشابه همین قضیه را برای استودیوی Noodlecake و بازی های الهام گرفته آن ها از فلپی برد می توانیم ببینیم. بعد از حذف فلپی برد از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روی مارکت ها، نودل کیک با الهام از این بازی عنوانی به اسم Flappy Golf را عرضه کرد که توانست موفقیت های زیادی به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دست بیاورد؛ باید پرنده داستان را به درون چاله ها می انداختید.

پس از پیاده سازی این ایده روی ورزش های گوناگون، حالا نوبت به بسکتبال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رسیده تا با آن یک تجربه فلپی بردی داشته باشید. مکانیزم های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گیم پلی Bouncy Hoops تفاوت چندانی با Flappy Golf ندارند. با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این تفاوت که اینجا باید توپ بسکتبال را به درون تور انداخته و طراحی مرحله ها هم با توجه به ورزش استفاده شده، کاملا متفاوت با گذشته است. اگر خواهان عنوانی ساده و سرگرم کننده هستید، Bouncy Hoops بهترین گزینه این هفته خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Bouncy Hoops

سازنده: Noodlecake Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عامل: iOS و اندروید حجم: 103 / 34.63 مگابایت زبان:

Old Man's Journey

می گویند بازی های رایانه ای هم می توانند معلم های خوبی برای مخاطبین شان باشند و Old Man's Journey عنوانی است که می تواند این قضیه را اثبات کند؛ یکی از هنری ترین بازی های صنعت گیمینگ که با آن شما نقش یک پیرمرد را داشته و زندگی را از جانب او دنبال می کنید. Old Man's Journey به واسطه داستان احساسی و گرافیک جذابش جایزه های زیادی برده و بازیکنانی که علاقمند به یک ماجراجویی فراموش نشدنی با المان های سبک معمایی هستند، به هیچوجه این عنوان استثنایی را از دست ندهند.

Old Man's Journey

Old Man's Journey

سازنده: Broken Rules قیمت: 4.99 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 280/1260 مگابایت زبان:
در بخش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - لپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone