🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37389.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل گوگل را با قیمت کمتری تهیه کنید؛ نسخه اقتصادی پیکسل تابستان می آید

سال 2017 خبرهایی به گوش می رسید که نشان از کار کردن گوگل روی موبایل ارزان قیمتی از سری پیکسل داشت. قرار بود این موبایل در بازارهایی به جز آمریکا عرضه شود. پس از آن ...

سال 2017 خبرهایی به گوش می رسید که نشان از کار کردن گوگل روی موبایل ارزان قیمتی از سری پیکسل داشت. قرار بود - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این موبایل در بازارهایی به جز آمریکا عرضه شود. پس از آن موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال معرفی شدند، ولی همچنان خبری از نسخه ارزان قیمت تر نبود. اکنون گزارشات جدید اشاره به موبایل ارزان قیمتی از این سری دارند، که قرار است در تابستان پیش رو در بازار هند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عرضه شود.

بنا بر گزارش اکونومیک تایمز گوگل در حال کار روی موبایل میان رده ای از سری پیکسل است و قصد دارد آن را در بازارهایی که نسبت به قیمت این گجت ها حساس هستند عرضه نماید. بر اساس گفته یکی از مدیران صنعت که اخیراً با - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مسئولان گوگل دیداری داشته انتظار می رود این تلفن هوشمند در ماه های تیر تا شهریور ماه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سال جاری روانه بازار هندوستان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شود.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

همچنین در این گزارش اشاره شده که گوگل در پی تثبیت استراتژی های خود برای بازار هند است. در پی این تصمیم کمپانی ساکن ماونتین ویو قصد دارد برند Nest را که به تولید ترموستات های هوشمند می پردازد، در کشور - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یاد شده روانه بازار کند و در کنار آن برخی محصولات دیگر از جمله لپتاپ های پیکسل بوک را نیز عرضه نماید.

در صورتی که این تصمیم گوگل محقق شود، می توان انتظار داشت که مجموعه گجت های پیکسل گوگل در دسترس کاربران بیشتری، به خصوص در کشورهای پهناوری از جمله هندوستان قرار بگیرد؛ کشوری که بازار تلفن های هوشمند در آن در سال های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده. در کنار گوگل اپل نیز توجه ویژه ای به بازار هند دارد و مونتاژ آیفون ها را در این کشور آغاز کرده است.

در حال حاضر موبایل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ال با قیمت های بیش از 4 میلیون و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیز 5 میلیون تومان در ایران به فروش می رسند. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - انتظار می رود اگر گوگل موبایل میان رده ای از سری پیکسل را روانه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بازارها کند، در کشورمان نیز با استقبال بهتری نسبت به نمونه های گران قیمت فعلی مواجه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تکتم نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** مایکروفر مجیک MCMA2530 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone