🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31393.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوی تبلیغاتی اپل که با کمک ۳۲ دستگاه آیفون XR ساخته شده [تماشا کنید]

شرکت ها مدتی است که تلاش می کنند از سبک و سیاق همیشگی شان برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی فاصله بگیرند و در همین رابطه روز گذشته ویدیوی تبلیغاتی اپل به نام Full Circle روی یوتوب ...

شرکت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مدتی است که تلاش می کنند از سبک و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سیاق همیشگی شان برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی فاصله بگیرند و در همین رابطه روز - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گذشته ویدیوی تبلیغاتی اپل به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نام Full Circle روی یوتوب منتشر شد که برخی از جالب ترین قابلیت های آیفون XR در حوزه ویدیویی را به نمایش می گذارد.

ویدیوی تبلیغاتی اپل که حدودا سی ثانیه ای طول می کشد و ظاهری شبیه به تصاویر گرافیکی ساخته شده توسط کامپیوتر دارد، نمایشی است از افکت های جالب این نسخه از آیفون که ترکیبی از آب و آتش و یخ خشک را پیش روی مخاطبانش میگذارد.

این ویدیوی تبلیغاتی جالب توسط دوگون جان و جیمز تورنتون تهیه شده و برای این منظور آنها از دو اپ به نام های ProCamera - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و ProCam6 استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کردند اما مهم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تر از همه، سازندگان این ویدیو ۳۲ دستگاه آیفون XR را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - روی یک پایه ۳۶۰ درجه در داخل چادری با فضای داخلی تاریک نصب کردند که این آیفون ها را میتوانید در ویدیوی پشت صحنه ادامه مطلب مشاهده نمایید.

اما جالب است بدانید که شرکت کوپرتینویی امسال تعداد تبلیغات هنری محصولاتش را به میزان چشمگیری بالا برده و سه ویدیوی تبلیغاتی اپل توانستند در رتبه بندی سالانه Adweek' جایزه بهترین تبلیغات را به دست بیاورند.

دو برنده این رویداد را در ادامه مشاهده میکنید.

نعمت هایت را با دیگران - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تقسیم کن (تبلیغ ویژه سال نو)

قفل گشایی برای آیفون X

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone