🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26353.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی آلفابت منتشر شد: کاهش ۲۳ درصدی سود در سه ماهه سوم ۲۰۱۹

روز گذشته آلفابت گزارش عملکرد خود در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۹ را منتشر کرد و از درآمد ۴۰.۴۹ میلیارد دلاری اش در این بازه خبر داد. فصل سوم سال مالی ۲۰۱۹ سه ماهه ...

روز گذشته آلفابت گزارش عملکرد خود در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۹ را منتشر کرد و از درآمد ۴۰.۴۹ میلیارد دلاری اش در این بازه خبر داد. فصل سوم سال مالی ۲۰۱۹ سه ماهه تابستان را در بر می گیرد و ظاهرا در این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - بازه، آلفابت نتوانسته انتظارات تحلیلگران را برآورده کند.

شرکت مادر گوگل در گزارش خود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - از درآمد ۱۰.۱۲ دلاری خود بابت هر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - سهم خبر داده که کمتر از ۱۲.۴۲ دلار مورد پیش بینی است. سود فصلی آلفابت هم با افت ۲۳ درصدی همراه بوده که این نیز ناشی از سرمایه گذاری های شرکت مورد بحث در بخش های تحقیق و توسعه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - و مارکتینگ بوده است.

براساس این گزارش درآمدهای آلفابت نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل (یعنی رقم ۲۲.۷۴ میلیارد دلار) ۲۰ درصد افزایش داشته و درآمد عملیاتی و سود خالص آن نیز در این بازه به ترتیب برابر با ۹.۱۷ و ۷.۰۶ میلیارد دلار گزارش شده بود.

برای آنکه درک بهتری از این ارقام داشته باشید شاید بد نباشد اشاره کنیم که فصل گذشته درآمد و سود خالص آلفابت به ترتیب برابر با ۳۸.۹۴ و ۹.۱۸ میلیارد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - دلار بود؛ به بیان دیگر درآمدهای گوگل مطابق با انتظاراتش بوده اما درآمدهای آن بابت هر سهم خیر!

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران

سوندار پیچای مدیرعامل گوگل ضمن بی توجهی به کاهش سود آلفابت در این باره گفت:

من به شدت از پیشرفت به دست آمده در سه ماهه سوم خرسندم و این پیشرفت قطعا به خاطر دستاوردهای اخیر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - ما در زمینه سرچ و رایانش کوانتومی و البته درآمدهای خوب ما از سرچ موبایل، یوتیوب و کلاود ناشی می شود. ما همچنان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - تلاش می کنیم که سودمندترین سرویس ها را به کاربران و شرکایمان ارائه کنیم و فرصت های زیادی را در این رابطه پیش رو داریم.

دیگر درآمدهای گوگل که شامل سخت افزار، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - پلی استور و کلاود می شوند درآمدی بالغ بر ۶.۴۲ میلیارد دلار داشتند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - که این درآمد در بازه زمانی مشابه سال قبل برابر با ۴.۶ میلیارد دلار بود.

آلفابت همچنین تزریق پول به پروژه های دیگر خود را از درآمدهای تبلیغاتی بی بهره بوده اند در فصل اخیر نیز ادامه داد. واحد موسوم به Other Bets که پروژه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - هایی نظیر اتومبیل های خودران و طرح سلامت Verily را شامل می - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - شود در فصل گذشته ۹۴۱ میلیون دلار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - را صرف هزینه های عملیاتی خود کرد که این هزینه ها در طول بازه زمانی مشابه در سال قبل برابر با ۷۲۷ میلیون دلار بود.

آلفابت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - قصد دارد گزارش مربوط به درآمدهای خود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - در سه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - ماهه سوم ۲۰۱۹ را طی جلسه ای با سرمایه گذاران و خبرنگاران در میان بگذارد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - و جزئیات بیشتری را در این رابطه ارایه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone