🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22136.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از بیم کرونا ۱۰۰ هزار نفر از کارکنانش را به دورکاری فرستاد

در پی شیوع کرونا در ایالات متحده، بسیاری از شرکت‌ها سیاست دورکاری را پیش گرفته‌اند. کمپانی گوگل نیز به تمامی ۱۰۰ هزار کارمند آمریکای شمالی خود اعلام کرده است، در صورت امکان از خانه کار ...

در پی شیوع کرونا در ایالات متحده، بسیاری از شرکت‌ها سیاست دورکاری را پیش گرفته‌اند. کمپانی گوگل نیز به تمامی ۱۰۰ هزار کارمند آمریکای شمالی خود اعلام کرده است، در صورت امکان از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - خانه کار کنند و به دفاتر خود مراجعه نداشته باشند.

سخنگوی این شرکت در ایمیلی به خبرگزاری CNBC گفته است:

تمامی [مسئولین] دفاتر آمریکای شمالی، به کارمندان پیشنهاد می‌کنند در صورتی امکان، از خانه کار کنند .هدف ما این است که از تجمع در دفاتر خود جلوگیری کنیم، زیرا متخصصین می‌گویند این کار منجر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - به کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا می‌شود و فشار را از کادر درمانی و پزشکی نیز بر می‌دارد.

دوشنبه همین هفته نیز اعلام شد کمپانی گوگل ورود تمامی مراجعه کنندگان خارجی به دفاتر این شرکت در نیویورک و سانفرانسیسکو را ممنوع - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - کرده است. همچنین هفته گذشته ایمیلی داخلی از سران این کمپانی منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - شد که در آن از آمادگی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - گوگل برای مواجهه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - با تاثیرات ویروس کرونا بر ۳۰۰ هزار کارمند این شرکت و وخیم‌تر شدن اوضاع خبر می‌داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان

ساندار پیچای رئیس گوگل می گوید «ما می‌دانیم الان برای هیچ کس اوضاع مطلوبی نیست». او همچنین از تیم‌های به خصوصی خبر داد که به صورت پیوسته در حال پیگیری شرایط هستند و به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - ۲۴ ساعته، اوضاع کارمندان را تحت نظر دارند. مدیر ارشد مالی این کمپانی نیز می‌گوید:

تمام دفاتر گوگل به نوعی درگیر این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - ویروس هستند. با توجه به داینامیک این ویروس، هر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - کسی باید آمادگی کار از خانه را داشته باشد. هر شب لپ تاپ خود را به خانه ببرید.

پیچای در توییتر خود به کارمندان پیشنهاد می‌کند «از تجمعات اجتماعی دوری کنیم تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود و سیستم بهداشتی را مصون نگه داریم». این کمپانی همچنین اعلام کرده است که به تمامی کارمندان بین‌المللی خود که درگیر ویروس کرونا هستند یا علائم آن را را دارند یا به دلیلی این بیماری نمی‌توانند کار کنند، مرخصی با حقوق می‌دهد. این مرخصی شامل کارمندان ساعتی نیز می‌شود.

مدیر امور کاری گوگل می‌گوید:

ما می‌دانیم که در حال حاضر اوضاع کمی گنگ و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چمخاله استان گیلان - نامعلوم است. به همین دلیل می‌خواهیم که تمامی کارمندان ما اولویت خود را بر سلامتی بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone