🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22132.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای ویدیوی پیکسل 4a پیش از رونمایی [تماشا کنید]

گوگل پیکسل 4a یکی از گوشی‌های میان‌رده بازار است که بسیاری انتظار معرفی آن را می‌کشند. اخیرا اما ویدیوی از این گوشی منتشر شده که تقریبا تمامی ویژگی‌های آن را افشا می‌کند و د البته ...

گوگل پیکسل 4a یکی از گوشی‌های میان‌رده بازار است که بسیاری انتظار معرفی آن را می‌کشند. اخیرا اما ویدیوی از این گوشی منتشر شده که تقریبا تمامی ویژگی‌های آن را افشا می‌کند و د البته - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - هیجان معرفی آن را نیز از بین می‌برد.

نسخه تقریبا نهایی (پروتوتایپ) پیکسل 4a در اختیار یکی از یوتیوبرها قرار گرفته و او در این ویدیو بسیاری از حدس و گمان‌هایی که در رابطه با مشخصات فنی گوشی زده بودیم، را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - به نوعی تایید می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید. البته ویدیو به زبان اسپانیایی است:

در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - این ویدیو - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - دیدیم که پیکسل 4a از چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی است. نمایشگر این گوشی از یک پنل LCD ۵.۸۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ بهره می‌برد که چگالی پیکسل ۴۴۳ دارد. همچنین به نظر می‌رسد گوگل به دلیل کاهش قیمت، از نمایشگر ۶۰ هرتزی برای پیکسل 4a استفاده کرده است.

در بخش دوربین نیز نیز پیکسل 4a از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. البته این طور که معلوم است، گوگل از همان سنسور موجود برای برادرهای گران‌قیمت‌تر در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - گوشی استفاده خواهد کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - این کار در نهایت باعث می‌شود رقبای پیکسل 4a از نظر دوربین، حرفی برای گفتن نداشته باشند. دوربین سلفی این گوشی اما داخل یک حفره و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - در سمت چپ نمایشگر قرار گرفته که برای اولین بار در گوشی‌های پیکسلی شاهد هستیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل

گوگل برای پیکسل 4a از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده نکرده و یک راست به سراغ همان روش قدیمی حسگر اثر انگشت رفته است. این حسگر مشابه نسخه‌های قدیمی‌تر خانواده پیکسل در قاب پشتی قرار دارد. گفتنی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - قاب پشتی این گوشی نیز همانند سال‌های گذشته از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سرعین استان اردبیل - ترکیب شیشه و پلاستیک تشکیل شده است. در نهایت نیز طرفداران جک هدفون، می توانند خوشحال باشند، چرا که گوگل این جک پرکاربرد را از گوشی میان‌رده خود حذف نکرده است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone