🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22139.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تجهیز زیردریایی خودران آمریکا به سامانه CLAWS؛ حمله به اهداف بدون دخالت انسان

نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در حال توسعه نوعی ربات زیردریایی است که توسط هوش مصنوعی کنترل شده و می تواند به صورت کاملاً خودران و بدون دخالت انسان اهداف را منهدم کند. به گزارش ...

نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در حال توسعه نوعی ربات زیردریایی است که توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی - هوش مصنوعی کنترل شده و می تواند به صورت کاملاً خودران - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی - و بدون دخالت انسان اهداف را منهدم کند.

به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی - گزارش سایت New Scientist، دفتر تحقیقات نیروی دریایی آمریکا (ONR) در حال توسعه سیستمی به نام «CLAWS» است که زیردریایی های خودران آمریکا بوسیله آن توانایی انجام مأموریت های پیچیده به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی - کمک سنسورها و هوش مصنوعی را پیدا می کنند. به غیر این موارد، جزئیات دیگری از این سامانه فوق محرمانه منتشر نشده است.

سامانه CLAWS به زیردریایی خودران شرکت بوئینگ به نام Orca متصل خواهد شد. این زیردریایی در حال حاضر برای نیروی دریایی ایالات متحده در دست ساخت بوده و توانایی حمل 12 اژدر را دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی

زیردریایی های خودران توسط نیروی دریایی ایالت متحده به کار گرفته می شوند و توانایی انجام وظایف مختلف بدون دخالت انسان را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی - دارند. البته عملکرد آنها محدود است و برای انجام کارهای پیچیده باید از اپراتور استفاده شود. نسل جدید ربات های زیردریایی اما از هوش مصنوعی قوی تری برخوردار بوده و می توانند طیف گسترده ای از وظایف را بدون دخالت انسان انجام دهند.

نیروی دریایی آمریکا سفارش ساخت زیردریایی های بزرگ تر و با شعاع حرکتی بیشتر به نام Orca با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی - ظرفیت حمل 12 اژدر را داده است که به کمک سامانه CLAWS قادر به از بین بردن اهداف بدون دخالت دست انسان خواهند بود.

گفته می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی - شود نیروی دریایی آمریکا در سال جاری میلادی بودجه ای 26 میلیون دلاری برای توسعه سامانه CLAWS اختصاص داده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرکزی استان مرکزی - و سال آینده نیز 23 میلیون دلار دیگر به پروژه تزریق خواهد کرد.

«استوارت راسل» (Stuart Russell)، یکی از پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا، برکلی توسعه زیردریایی های خودران را خطرناک توصیف کرده است. به گفته وی مجهز کردن آنها به سلاح های کشنده، ریسک بروز خطا و درگیری تصادفی را بالا می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دستنبو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
احیانا نمایندگی شما منطقه شهرک جوادیه مرکزی کار انجام میده؟
پاسخ: بله در شهرک جوادیه شهر مرکزی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone