تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37268.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات موبایل های میان رده سونی در MWC 2018 مشخص شد

در حالی که یک هفته به برپایی کنفرانس سونی در کنگره جهانی موبایل باقی مانده خبرهای مربوط به این رویداد از همین حالا تیترها را به خود اختصاص داده اند. کمپانی ژاپنی در MWC سال ...

در حالی که یک هفته به برپایی کنفرانس سونی در کنگره جهانی موبایل باقی مانده خبرهای مربوط به این رویداد از همین حالا تیترها را به خود اختصاص داده اند.

کمپانی ژاپنی در MWC سال گذشته اکسپریا XZ پرمیوم و اکسپریا XZs را معرفی کرد و احتمالا مدل های جدید آنها نیز در همین نمایشگاه معرفی خواهند شد.

اگرچه بیشتر طرفدارن چشم انتظار معرفی پرچمدارها هستند اما اغلب آنها به خرید میان رده های قناعت خواهند کرد و از اینرو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - از شنیدن این خبر که کمپانی ژاپنی احتمالا سه مدل میان رده را با خود به MWC می آورد خوشحال خواهند شد.

چند ماه قبل شماره مدل و مشخصات تعدادی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - از اسمارت فون های سونی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - با شماره مدل H31XX، H42XX و H41XX از طریق «UAProf» (پروفایل کاربر - عامل) آنها منتشر شده بود. تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندراندر این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - پروفایل ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - تنها جزئیاتی از قبیل رزولوشن نمایشگر، نرم افزار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - و نسخه بلوتوث به چشم می خورد حالا اما این سه مدل در پایگاه بنچمارک Geekbench و تحت شماره مدل های H3123، H4113 و H4213 رؤیت شده اند.

مدل های H3123 و H4113  از بسیاری جهات شبیه به هم هستند، برای مثال هردو از چیپست - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - اسنپدراگون 660، 3 گیگابایت رم و اندروید اوریو بهره می برند. بر اساس گزارشات قبلی این دو مدل نمایشگری با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 دارند.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندرانمدل سوم اما علی رغم اینکه از چیپست اسنپدراگون 660 و اندروید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - اوریو بهره می برد به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - 4 گیگابایت رم مجهز شده تا سرعتی بالاتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

هریک از این سه اسمارت فون در نسخه های مختلفی عرضه می شوند که احتمالا از نظر حافظه داخلی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - با یکدیگر تفاوت دارند. بر این اساس H3123 همراه با H3113، مدل H4113  با H4133 و در نهایت H4213 با H4233 به بازار راه پیدا خواهند کرد. تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندراندر این میان H4233 احتمالا به نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن full HD، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین های اصلی و سلفی 22 و 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

اغلب موبایل های راه یافته به Geekbench پس از مدت کوتاهی به صورت رسمی معرفی می شوند از اینرو احتمالا طی هفته آتی شاید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - رونمایی از آنها خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone