🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11903.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون ۸۹۵ پلاس با فناوری ۴ نانومتری TSMC ساخته می‌شود

کوالکام احتمالا در نیمه دوم ۲۰۲۲ تراشه‌ای به نام اسنپدراگون ۸۹۵ پلاس را معرفی خواهد کرد که نسخه‌ای قوی‌تر از اسنپدراگون ۸۹۵ خواهد بود. هر دو تراشه با فرآیند تولید ۴ نانومتری ساخته می‌شوند، اما ...

کوالکام احتمالا در نیمه دوم ۲۰۲۲ تراشه‌ای به نام اسنپدراگون ۸۹۵ پلاس را معرفی خواهد کرد که نسخه‌ای قوی‌تر از اسنپدراگون ۸۹۵ خواهد بود. هر دو تراشه با فرآیند تولید ۴ نانومتری ساخته می‌شوند، اما اسنپدراگون ۸۹۵ را احتمالا سامسونگ و ۸۹۵ پلاس را TSMC می‌سازد.

بر اساس گزارش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی - منبع آگاه دنیای فناوری به نام Ice Universe، کوالکام برای تولید اسنپدراگون ۸۹۵ پلاس به جای سامسونگ از فناوری تولید ۴ نانومتری TSMC استفاده خواهد کرد. یکی از دلایلی که باعث شده کوالکام ساخت اسنپدراگون ۸۹۵ را به کره‌ای‌ها بسپارد این است که کمبود تراشه تاثیر زیادی روی فعالیت‌های TSMC گذاشته است.

وضعیت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی - جهانی بازار باعث شده TSMC اولویت تولید خود را به تراشه‌های اپل اختصاص - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی - دهد، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی - چون کوپرتینویی‌ها زودتر از بقیه خطوط تولید این تراشه‌ساز تایوانی را برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی - ساخت چیپ‌های آیفون، آیپد و مک رزرو کرده‌اند. اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس پیشرفت نه چندان زیادی نسبت به اسنپدراگون ۸۸۸ داشته که احتمالا نتیجه استفاده از فناوری ۵ نانومتری LPE سامسونگ بوده است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی

کوالکام احتمالا در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی - نیمه دوم سال آینده می‌تواند اسنپدراگون ۸۹۵ پلاس را برای تولید به خطوط تولید ۴ نانومتری TSMC بفرستد. البته این در شرایطی خواهد بود که اوضاع کمبود جهانی تراشه بهتر شود. اگر اوضاع بهتر نشود، سامسونگ همچنان تولیدکننده اسنپدراگون ۸۹۵ پلاس خواهد بود و شاید دوباره شاهد تفاوت کوچکی بین توان این دو تراشه باشیم.

در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا ابتدا اسنپدراگون ۸۹۵ معرفی شود و اولین گوشی‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی - با این تراشه به بازار بیایند. کوالکام معمولا تراشه پرچمدار خود را اواخر سال میلادی معرفی می‌کند و امسال هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

اسنپدراگون ۸۹۵ به احتمال زیاد در ماه دسامبر معرفی می‌شود و شاید اولین پرچمداری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شازند استان مرکزی - که با این دستگاه به بازار می‌آید شیائومی می ۱۲ باشد. سپس حدود شش ماه بعد نوبت به اسنپدراگون ۸۹۵ پلاس می‌رسد. اما هنوز تا آن تاریخ زمان زیادی باقی مانده و باید ببینیم شرایط به چه شکلی رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone