🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42917.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

افزایش ارزش سهام IQE حضور سیستم فوکوس لیزری را در آیفون 8 تأیید می کند

در ماه های اخیر ارزش سهام کمپانی «IQE» که بنا بر اطلاعات موجود تأمین کننده قرص سیلیسیم دیودهای لیزری، برای سیستم مسافت سنج سه بعدی دوربین آیفون 8 بوده، افزایش چشمگیری را به خود دیده ...

در ماه های اخیر ارزش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سهام کمپانی «IQE» که بنا بر اطلاعات موجود تأمین کننده قرص سیلیسیم دیودهای لیزری، برای سیستم مسافت سنج سه بعدی دوربین آیفون 8 بوده، افزایش چشمگیری را به خود دیده که حضور سیستم فوکوس لیزری را در موبایل مذکور تأیید می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

ارزش سهام IQE پس از آغاز همکاری با اپل افزایش چشمگیری داشته است

شرکت کمتر شناخته شده IQE که در کشور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ولز مستقر است، همکاری خود با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپل را تصدیق یا رد نکرده اما با توجه به افزایش تقاضای اپل برای قطعات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مورد نیاز فناوری «VCSEL»، و همچنین افزایش متناسب ارزش سهام IQE با تقاضای اپل، به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رسد کمپانی ولزی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نقش مهمی در زنجیره تأمین آیفون 8 داشته باشد.

لازم به ذکر است که فناوری VCSEL در توسعه سیستم فوکوس لیزری و سنسور مسافت یاب سه بعدی کاربرد داشته و اپل احتمالاً از این سیستم ها برای تشخیص چهره، واقعیت افزوده یا فوکوس خودکار (شاید هم هر سه مورد) استفاده خواهد کرد.

گفتنی است پلتفرم واقعیت افزوده ARKit اپل همین حالا هم با دوربین آیفون عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهد؛ اما مسلماً اضافه شدن دوربینی با توانایی تشخیص عمق تصویر لیزری، تجربه کاربری آرکیت را بهبود خواهد داد.

البته همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، اپل از تولیدکنندگان مختلفی برای تأمین قطعات سیستم لیزری دوربین آیفون 8 بهره خواهد برد اما طبق گزارشات، کمپانی ساکن کوپرتینو قرص های سیلیسیمی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مورد نیاز خود را از IQE خریداری خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone