🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42933.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

باج افزار Cerber آپدیت شده است: سرقت کیف پول بیت کوین و گذرواژه ها

باج افزار «Cerber» یک بار دیگر شروع به فعالیت و رمزگذاری فایل های مهم در کامپیوتر کاربران کرده اما این بار به گزارش وبلاگ های فعال در حوزه امنیت سایبری، آپدیت هم شده و می ...

باج افزار «Cerber» یک بار دیگر شروع به فعالیت و رمزگذاری فایل های مهم در کامپیوتر کاربران کرده اما این بار به گزارش وبلاگ های فعال - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در حوزه امنیت سایبری، آپدیت هم شده و می تواند پیش از شروع به رمزگذاری فایل ها، کیف پول - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بیت کوین و گذرواژه های ذخیره شده در مرورگرها را هم در اختیار بگیرد.

نحوه انتشار آن البته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - همچنان به شکل قدیمی، یعنی از طریق ایمیل های اسپم است. در این ایمیل ها یک ضمیمه JavaScript وجود دارد که در صورت باز کردنش، نسخه جدید باج افزار Cerber روی کامپیوتر بارگذاری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می شود؛ نسخه ای که بر اساس گزارش های تازه، قابلیت به دست آوردن محتویات کیف پول بیت کوین هم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به آن اضافه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

البته این به معنای از دست دادن کامل بیت کوین نیست. هکر با این روش باز هم نیاز دارد تا پسوردی که از فایل ها محافظت کرده را داشته باشد. از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این بدتر، نسخه جدید Cerber - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می تواند پسوردهایی که در مرورگرهای IE، فایرفاکس و کروم ذخیره کرده اید را سرقت کند. پس از انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این اقدامات، سپس باج افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - -مثل همه باج افزارهای دیگر- به سراغ رمزگذاری فایل های شما می رود و طلب پول برای رمزگشایی آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می کند.

Cerber باج افزار جدیدی نیست و جالب است بدانید که یک سال پیش مشخص شد نسخه های قبلی آن، حدود ۱ میلیون دلار از کاربران باج گرفته اند. این در حالیست که تنها ۰.۳ درصد از افرادی که سیستم آنها به این ویروس آلوده شده بود، هزینه رمزگشایی فایل هایشان را پرداخت کرده بودند.

نکته جالب اینجاست که در سال ۲۰۱۷، هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هم باج افزارها و ویروس ها از طریق ضمیمه ایمیل های اسپم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در سیستم های کاربران منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می شوند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone