🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42932.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سنسور Face ID در آیفون 8 چهره کاربر را در زوایای مختلف شناسایی می کند

بعضی اوقات توسعه دهندگان برای تولید اپلیکیشن های خود، با جزئی ترین اطلاعات موجود در کدهای اصلی محصولات مختلف سر و کار دارند. در این میان هر از گاهی در کدهای سفت افزاری (Firmware) برخی ...

بعضی اوقات توسعه دهندگان برای تولید اپلیکیشن های خود، با جزئی ترین اطلاعات موجود در کدهای اصلی محصولات مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سر و کار دارند. در این میان هر از گاهی در کدهای سفت افزاری (Firmware) برخی از محصولات، اطلاعات مربوط به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محصول دیگری (که هنوز معرفی نشده) به چشم می خورد که امکان تحلیل ویژگی ها و امکانات آن را فراهم می کند.

حال در یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از جدیدترین موارد، توسعه دهندگان در سفت افزار اسپیکر هوم پاد اپل نشانه هایی را یافته اند که به سنسور تشخیص چهره «Face ID» آیفون 8 با اسم رمز «Pearl» اشاره دارد.

سنسور Face ID از زوایای مختلفی چهره کاربر را تشخیص می دهد

بر اساس گزارشات، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در میان کدهای مورد بحث عبارت «AXRestingPearlUnlock» دیده می شود که مفهوم احتمالی آن، امکان باز کردن قفل صفحه توسط سنسور تشخیص چهره، در زمان قرار دشتن آیفون روی سطوح افقی مانند میز خواهد بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به بیان ساده، Face ID توانایی تشخیص چهره کاربر را در زوایای مختلفی داشته و نیاز نیست حتماً با دقت در مقابل صورت قرار بگیرد.

البته هنوز از نحوه عملکرد این سنسور اطلاعی در دست نیست اما برخی منابع معتقدند که اپل از فناوری مادون قرمز در حسگر خود بهره برده که شناسایی صورت را در زوایای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تند هم ممکن می کند.

همچنین در ادامه کدهای دیگری مربوط به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Face ID یافت شده که «APPS_USING_PEARL» یکی از آنهاست و نشان می دهد که سنسور مورد بحث همانند حسگر اثر انگشت «Touch ID»، از اپلیکیشن های شخص ثالث نیز پشتیبانی کرده و می تواند برای انجام امور بانکی مورد استفاده قرار گیرد.

در نهایت «PEARL_AUTOLOCK» را داریم که طبق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نظر تحلیلگران، برای افزایش ایمنی دستگاه به کار گرفته شده و در صورت دیدن چهره ناشناس، به صورت خودکار آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قفل می کند.

گفتنی است موارد فوق فعلاً در حد حدس و گمان بوده و برای اطلاع از صحت آنها باید تا روز رونمایی از آیفون 8 صبر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone