🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: با باز شدن آب گرم و رد شدن جریان آب از داخل فلومتر مدار قطعه بسته می‌شود و پکیج وارد مراحل بعد می شود.
  3. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  4. سوال: جرمگیری پکیج را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری پکیج باید به گونه ای باشد که موارد ایمنی حفظ شود و بهتر است در کنارآن تهویه هوا وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42922.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تروجان اندرویدی Svpeng اطلاعات بانکی کاربران را به سرقت می برد

شرکت امنیتی کسپرسکی (Kaspersky Lab) خبر از کشف نسخه جدید تروجان بانکی معروف Svpeng برای سیستم عامل اندروید می دهد که در نقش کیلاگر (keylogger) هم ظاهر شده و می تواند با دسترسی به قابلیت ...

شرکت امنیتی کسپرسکی (Kaspersky Lab) خبر از کشف نسخه جدید تروجان بانکی معروف Svpeng برای سیستم عامل اندروید می دهد که در نقش کیلاگر (keylogger) هم ظاهر شده و می تواند با دسترسی به قابلیت های پایه سیستم عامل، اقدام به سرقت داده ها نماید.

این بدافزار از طریق وب سایت جعلی و در قالب نرم افزار ادوبی فلش نصب می شود، ضمن اینکه روی به روز ترین نسخه اندروید هم اجرا می گردد. پس از نصب، چندین مورد دسترسی حساس - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از جمله خدمات accessibility و اپلیکیشن پیش فرض برای - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ارسال پیامک را دریافت می کند.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

پس از - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موفقیت در این موارد، توانایی ارسال و دریافت پیام، برقراری تماس و دسترسی به مخاطبین را پیدا - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرده و هرگونه تلاش برای حذف - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این اپلیکیشن، به شکست منتج خواهد شد. این برنامه با فشرده شدن هر دکمه - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روی کیبورد دستگاه، اسکرین شات گرفته و آن را به سرور اصلی خودش ارسال می کند.

در ادامه، این تروجان اپلیکیشن های بانکی نصب شده روی موبایل - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را شناسایی کرده و سپس با نمایش - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صفحات جعلی، تلاش - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می کند تا اطلاعات کارت های اعتباری و حساب های بانکی فرد را - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نیز به سرقت ببرد.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

به گزارش - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کسپرسکی، تعداد - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حملات Svpeng چندان - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - زیاد نیست. فعالیت این تروجان تاکنون در 23 کشور مشاهده شده که بیشترین تعداد قربانیان به کشور روسیه تعلق دارد. البته این بدافزار روی دستگاه هایی که زبان اصلی آنها روسی است، اجرا نمی شود. ظاهراً هکرهای روسی برای جلوگیری از شناسایی زودهنگام و دستگیر شدن، چنین رویکردی را در پیش می گیرند.

گفتنیست راهکار - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اصلی و ساده برای مقابله با این تروجان، استفاده از پلی استور به عنوان منبع اصلی برای نصب اپلیکیشن هاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone