🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
  2. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42919.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ هدفون U Flex را با دکمه اختصاصی فراخوانی بیکسبی معرفی کرد

سامسونگ هدفون جدیدی را به نام «یو فلکس» (U Flex) معرفی کرد که انعطاف پذیری بالایی دارد. این محصول را می توانید تا 100 درجه نسبت به حالت عادی خم کنید، بدون اینکه نگران شکستنش ...

سامسونگ هدفون جدیدی را به نام «یو فلکس» (U Flex) معرفی کرد که انعطاف - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پذیری بالایی دارد. این محصول را می توانید تا 100 درجه نسبت به حالت عادی خم کنید، بدون اینکه نگران - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شکستنش باشید. بنابراین «یو فلکس» را به راحتی می توان در جیب یا کیف و در میان انبوهی از وسایل دیگر نگهداری کرد.

در این هدفون دکمه ای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اختصاصی برای فراخوانی دستیار هوشمند بیکسبی روی گلکسی اس 8 یا مدل پلاس آن تعبیه شده، که البته می توان آن را برای عملیات دیگر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هم تنظیم کرد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

 

از نظر کیفیت صدا، سامسونگ می گوید واحدهای اسپیکر دو مسیره شامل یک ووفر 11 میلیمتری و یک توییتر 8 میلیمتری را در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این هدفون تعبیه کرده که بیس قدرتمند و شفافیت فوق العاده را به همراه خواهد داشت. البته برای تأیید صحت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ادعای این کمپانی باید منتظر نظر کارشناسان ماند، اما خرید شرکت هارمان و بهره گیری از فناوری های صوتی برجسته این کمپانی، پتانسیل بالایی را از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نظر کیفیت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صدا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در اختیار سامسونگ قرار داده است.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

سامسونگ در هدفون U Flex از فناوری انحصاری Scalable Codec هم استفاده کرده که تداخل حاصل از امواج وای-فای را به حداقل رسانده و ارتباط بلوتوث با کیفیت و پایداری را برقرار می سازد. البته این فناوری فقط روی نسخه های 7.0 به بعد اندروید کار می کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

گفتنیست این هدفون به قابلیت اعلان لرزشی هم مجهز شده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و با یک بار شارژ، می تواند تا 10 ساعت کاربر را همراهی کند. طبیعتاً «یو فلکس» - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برابر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آب - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و گرد و غبار هم مقاوم است و از دکمه های استاندارد تنظیم صدا و درگاه micro USB برای اتصال به شارژر بهره می گیرد.

سامسونگ هنوز قیمت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و زمان عرضه این هدفون را مشخص نکرده، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اما احتمال می رود که هدفون U Flex به عنوان یکی از لوازم جانبی اصلی گلکسی نوت 8 عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone